Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
kimi:
Transitin 2,4 koneen moniurahihna on 2,71m tai 2,87m. "Muutaman" mutkan kautta tuo kulkee
Karrppa:
Lainataanpas topiccia.
Autokuumetta meinaa nostattaa, mutta sopivaa mallia ei ole vain löytynyt.
Auto pitäisi olla neliveto, hyvällä maavaralla sekä diesel
Varusteita pitäisi myös löytyä että ei heti kyllästyisi. Kohtuu kulutuksinen ja tavara tilaakin pitäisi löytyä.
Maastureista nissan pathfinder, landcruiser, pajero voisi olla sitä koko luokkaa mikä hakusessa. Nämä vaa tuntuvat olemaan äänekkäitä meluiltaan ja melkosen kovissa hinnoissa paljon ajettuinakin..
Vinkkejä vaihtoehtoihin hintaluokassa 10-20k€
Pefletti 750:
Tämmöstä Karrppalle suosittelisin lämmöllä ! Thumb
http://www.nettiauto.com/land-rover/discovery/6800876
Mun mielestä kannattaa tutustuu, ennen mäkin vannoin et ei ikinä brittiläistä, mut nyt kun lantikalla ajellu niin kyl on mieli muuttunu!
seijantie:
>:( kehotan tarkkailemaan noita Korealaisen mukamaastureita.Vuo denvaihteessa oli Delta-autossa agressiivinen kampanja jonka jäljiltä parin kk sisällä tulee myyntiin alle 100t ajettuja mukamaastureita alle puoleen uuden hinnasta ja vuosimallit -13 alaspäin.Tuollaista yli 200t ajettua ei kannata ostaa jos ei hintalapussa ole alle 10te.Jos sinulla on sellainen jolla itse olet ajanut tuollaisia km määriä löytyy syy miksi noin hyvä auto menee noilla km määrillä vaihtoon. :-X
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 30.01.2015 kello on 21:22 ---Vieläkö pösöissä menee laturinremmi monien mutkien kautta? kerran olen vaihtanut tienpäällä wnhemman pariskunnan autoon remmin, meni jonnin aikaa jotta hokasi miten ja mistä kiristys, ja mitä kaikkia se pyöritti
--- Lainaus päättyy ---
Wanhempaan CRV:hen ei voi tien päällä edes vaihtaa hihnaa. Tai voi, kun purkaa tarpeeksi... ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta