Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Network CCTV DVR Video Recorder Security Camera Surveillance System Kit

<< < (15/17) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 30.01.2015     kello on 17:24 ---Kiitoksia kaikille avusta ja kommenteista  Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb
Kone lähti pelittämään uudella kovalevyllä heti  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
nyt vain opettelemaan noiden kameroiden asetuksia miten ne saa nauhoittamaan vain liiketunnistuksella
kun en hennonnut ottaa kuin 320:sen levyt ,siihen mahtuisi vain 50 ja puoli päivää jatkuvaa kolmen kameran nauhoitusta
sitten vielä varmaan ihan heittämällä MINÄ saan sen pelittämään nettiin ja lähettämään mulle ilmoituksen s-postiin
varmaan helppoa ku heinän teko
ja livekuvaa kännykkään ,ei eppäilyksen häivää  ::) ::) ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kas kun et uskonut aiemmin  :laugh:

Weicco:
En viittiny aikaisemmin laittaa. Oliko tämä nyt se , vaikea homma vai mahoton homma?
 :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 30.01.2015     kello on 17:24 ---kun en hennonnut ottaa kuin 320:sen levyt ,siihen mahtuisi vain 50 ja puoli päivää jatkuvaa kolmen kameran nauhoitusta

--- Lainaus päättyy ---

Meneekö sitten wanhimman päälle, vai pysähtyykö?

Valtteri:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.01.2015     kello on 19:33 ---Meneekö sitten wanhimman päälle, vai pysähtyykö?

--- Lainaus päättyy ---

Sen voi itse valita Thumb

Koirat haukkuu ja dacia kulkeeee ;D

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.01.2015     kello on 19:33 ---Meneekö sitten wanhimman päälle, vai pysähtyykö?

--- Lainaus päättyy ---
käsittääkseni nauhoittaa vanhimman päälle ja on mahdollisuus antaa tuhota tallenne kolmen vuorokauden kuluttua

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View