Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Network CCTV DVR Video Recorder Security Camera Surveillance System Kit

<< < (14/17) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.01.2015     kello on 10:34 ---Ja pahvit sanoo näin:

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus --- HDD Interface   SATA, Support between 250GB and 2TB
HDD Port   1
--- Lainaus päättyy ---
Nii....

nike:

Tulipahan ostettua foscam.fi verkkokaupasta Foscam FN3104H - 4 channel NVR, Foscam FI9828W  ja Foscam FI9805W.

Olen todella tyytyväinen kuvanlaatuun ja infrapunaan. Tallentimeen laitoin 3 teran levyn ja ADSL reitittimeen port forwarding päälle niin nyt kelepaa olla pois kotoa rauhallisin mielin :)

Oulaa:
Kiitoksia kaikille avusta ja kommenteista  Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb
Kone lähti pelittämään uudella kovalevyllä heti  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
nyt vain opettelemaan noiden kameroiden asetuksia miten ne saa nauhoittamaan vain liiketunnistuksella
kun en hennonnut ottaa kuin 320:sen levyt ,siihen mahtuisi vain 50 ja puoli päivää jatkuvaa kolmen kameran nauhoitusta
sitten vielä varmaan ihan heittämällä MINÄ saan sen pelittämään nettiin ja lähettämään mulle ilmoituksen s-postiin
varmaan helppoa ku heinän teko
ja livekuvaa kännykkään ,ei eppäilyksen häivää  ::) ::) ::) 

Roksis:
Nythän selvis mistä saa käytännön neuvoja jos tommosen hommaa.  Thumb

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 30.01.2015     kello on 18:24 ---Nythän selvis mistä saa käytännön neuvoja jos tommosen hommaa.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

elekee ,elekee ,vaikka sainkin kamerat nauhoittamaan liiketunnistuksella
katsoo nyt aamulla laitoinko niin herkälle että pikkulinnutkin sitten laukaisee nauhoituksen , ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View