|
Ja takatalliin voi kanssa vetää yhden 40 mm putken kiertämään vuoteen reunoja ja tekee siihen reikiä säännöllisin välein Yleensä trumassa on muutenkin liian vähän putkia ja suuttimia käytössä ja putkiston patopaine vie osan tehosta pois. Omassani olen vetänyt auton lämmityskanavaan yhden putken eikä lasi huuru tai hikoile pahemmin. Alun perin oli jo molempien etupenkkien viereen tuotu noin 40 mm putket eli sitä ei tarvinnut tehdä. Se tietysti auttaisi tilannetta paljon että edes puhallin pyörisi lämmittimessä pienimmällä nopeudella. Olisin kiinnostunut siitä jos se onnistuu.
1. Erittäin tarpeellinen 2. Aina kun olen kuljettaja. Tai no..ehkä noin 90% poistumisista ja sisääntuloista tapahtuu kuljettajan ovesta. 3. Varmaan pärjäisin, mutta pärjäisin myös ilman lämmityslaitetta, ilman ajovaloja, ilman vasenta kättä... Pitäis vetää se alakautta pohjan läpi niinkuin oli entisessä autossa.... Mahtanee mennä hukkaan tuolla tavalla lämpöä vaikka tekisi millaiset eristeet siihen putken ympärille. ![]() kuskin penkin viereen ovimonttuun ----------------- ---------------- Pitäis vetää se alakautta pohjan läpi niinkuin oli entisessä autossa. Laita kansi ovimontun päälle. Kannen alapintaan eriste. Kannen reunaan solukuminen tiivistenauha jolloin ovipinnan epätasaisuudet ei haittaa. Alakautta vedettäessä solukumieriste kera alumiinikourun. Alumiinikouru suojaa loskalta / roiskeilta. Ruma mutta lämmin . . . 9mm solumuovi, kummallakin puolella kestopeite . . . http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=kestopeite3x5 ![]()
En tähän aiemmin vastannut kun olin toisella mantereella ja ensin piti päästä kotiin varmistamaan oma muistikuvani. Ehdottomasti olen kuskin oven kannalla. En halua talvella kulkea asunto-osan kautta lumisilla kengillä, kuskin ovesta tuo hoituu helpommin. En tiedä kuinka muiden kulkineissa, mutta ainakin minun autossani kuskin oven sähkölasikin on tuplalasi kuten muutkin, eli ei tuo sikäli poikkea apukuskin ikkunasta. En halua talvella kulkea asunto-osan kautta lumisilla kengillä, kuskin ovesta tuo hoituu helpommin. Lumisilla kengillä autonrattiin ? Ulkokengät jätetään ovimatolle ja kuskin jalkatilassa on kuljettajan "lipposet" joita pidetään ainoastaan ajonaikana, ei edes sisätiloissa niillä kuljeta. Näin pysyy auto puhtaana. Kaik' mikä kengissä sisälle tulee, jää ovimatolle joka on "vohvelikuvioinen" kumimatto, juuri sopivan kokoinen kengille, ei juurikaan isompi mitä kengät tarvitsee ja mitä tarvitsee tilaa kenkien jalkaan laittamiseen. Kuljettajan ovisyvennyksessä kesällä on "kroksit" satunnaista kuljettajan ovesta kulkua varten. Omistamassani autossa kun sattui tuo kuljettajan ovi olemaan, ilman kuljettajan ovea seuraavan laitan jos vain sellainen on tarjolla. Näillä tarpeilla mitä meillä on ei uuden auton hankinta ole järkevää jollei sitten Lotossa tärppää . . . |