Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uusi arvonimi?

<< < (8/12) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.01.2015     kello on 18:40 ---Herra Alan tykkää ehkä muustakin kun höpöttämisestä. Vaan sehän voidaan selvittää, mitä kansa on mieltä.

--- Lainaus päättyy ---
Huumori miehiä olet Thumb Mitä minä sinua tunnen Thumb

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: kulkuriman - 17.01.2015     kello on 18:45 ---Tosikko vai vesikko.   Höpöttely on asia jota me suomalaiset voitaisiin harrastaa helposti enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä kulkuriman, tuota small talkia me suomalaiset emme hallitse, vaikka englanti useimmalta taipuukin.  Jännä juttu, jotenkin se vain on niin vaikeaa jutella joutavia ja turhanpäiväisiä.  Mielummin pitää mennä suoraan asiaan ja töksäyttää jotain omaperäistä ja omaa.  Lienee meillä suomalaisilla geeneissä tämä asia.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 17.01.2015     kello on 18:40 ---Hmm, sehän on pitkälti niin jotta kuuntelemalla oppii enempi kuin puhumalla.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on jo aforismi. Thumb

Haapaniemen Paroni:
Tämähän otsikko meni mielen kiintoseksi ;) Jatkakaa vaan Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 17.01.2015     kello on 18:49 ---Herra Alan ,,ei sitä tarvii selvittää :) Se = selvillä..Viisas Mies voi olla hiljaakin,mitäpä sitä turhia huutamaan,, Thumb

Mami räksyttää,kon ei meuhaamiseltaan muita kuule :) ei mun pieneen päähän mahdu viisautta,,saan siitä migreenin, ???,

Lupaan olla viikon hiljaa. Thumb Thumb..katsotaan onnistuuko...
Paitsi kesä koossa  ja hiitopuolella

--- Lainaus päättyy ---
Minä kuukauden ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View