Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC
Vessaongelma
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 16.01.2015 kello on 18:47 ---
Tässä nyt muisteltiin et vaunu oli 6702i, jos se nyt jotain ratkaisee..
--- Lainaus päättyy ---
Oisko juuri noissa Isoissa "öky" (finlandia) malleissa sähkötoimisia pönttöjä viljelty
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 16.01.2015 kello on 20:39 ---Entinen pumppu lakannut toimimasta -> hankittu uusi -> uusi ei toimi.. Vika johtotuksessa? Vika jossain muualla? Ja omasta vastaavasta tiedän että se pumppu kyl hurahtaa vaikka "jäässä" oliskin, vettä vaan ei tuu.. Mut ku nyt ei hurise muutama ku korvien välissä :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Vaatis kyllä mittauksia mihinkä virta katoaa. Ja kyllä sekin on mahdollista että uusi pumppu on risa, kannatta kokeilla/tarkistaa sekin suoraa akulta
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 16.01.2015 kello on 20:30 ---Jos näin on?, niin sitten en kyllä tunne kyseisen wc pöntön toimintaa enkä mallia :(
--- Lainaus päättyy ---
Kuten sanoin, olen minäkin vain toisella korvalla kuunnellut... Minulla on ollut pytty, johon ainakin osa tuntomerkeistä sopi. Siinä isohkoa nuppia kierrettiin ja sitten painettiin, jotta pumppu hörähti. Vettä kun täytettiin, niin sivusta käännettiin rööri ulos. Johonkin se vesi meni ja siellä oli pummpu matkalla. Kun en enää muista missä, niin saattoi se olla säiliössäkin, vaan ei 'nostettavissa'.
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2015 kello on 21:26 ---Kuten sanoin, olen minäkin vain toisella korvalla kuunnellut... Minulla on ollut pytty, johon ainakin osa tuntomerkeistä sopi. Siinä isohkoa nuppia kierrettiin ja sitten painettiin, jotta pumppu hörähti. Vettä kun täytettiin, niin sivusta käännettiin rööri ulos. Johonkin se vesi meni ja siellä oli pummpu matkalla. Kun en enää muista missä, niin saattoi se olla säiliössäkin, vaan ei 'nostettavissa'.
--- Lainaus päättyy ---
Siellä wc paperi säiliön alla se pumppu on, se tötterö nousee siitä ylös.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2015 kello on 21:26 ---Kuten sanoin, olen minäkin vain toisella korvalla kuunnellut...
--- Lainaus päättyy ---
Kuin myös
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta