Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaattien vertailua 2015

<< < (83/87) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 25.04.2020     kello on 12:27 ---Minun aggrekaatista saa muutaman amppeerin ja jännite n. 14v kieppeillä. Ei kait se kovin tärkeä tuo 12v liitäntä ole, mutta invertteri aggrekaatissa tarvitaan invertterin ohjauselektroniikal le oma pienjännite joka tuotetaan omalla käämillä, niin siitä on sitten vedetty myös ulostuloliitin.

--- Lainaus päättyy ---

Tyhmemmissä voi olla sitten niin, että 12V on tehty väliotolla, joten 12v/230V yhtäaikainen käyttö ei ole mahdollista.
Tai, onhan se mutta se voi vaikuttaa käyttösavun määrään...

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 25.04.2020     kello on 12:27 ---Ei kait se kovin tärkeä tuo 12v liitäntä ole

--- Lainaus päättyy ---

no juu ei sitä tartte kuin hätätilassa.

itse olen miettinyt että jos puskassa ois vetoauton akku mennyt tyhjäksi, niin saako aggrella ladattua sitä.

Voihan vaunusta irrottaa laturin ja sitten ladata sillä ja aggrella auton akkua mutta menee hieman säätämiseksi; siinä kohtaa on jo sitten helpompi soittaa apua  Thumb

kimi:
Lataa pinneillä eikä hauenleuvoilla. Auton pistokkeen jatkuvaan + syöttö ja tietty maa

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 25.04.2020     kello on 16:29 ---Lataa pinneillä eikä hauenleuvoilla. Auton pistokkeen jatkuvaan + syöttö ja tietty maa

--- Lainaus päättyy ---

no sama lopputulos siinä olisi jos ei anna kuin tasan 12volttia.

ja mulla on ainakin auton 12v syöttö releellä, eli ei mene virta kuin auto käynnissä.

Tarvasjoki:
Jos auton akku finaalissa niin apukaapeleilla  virtaa asuntopuolen akusta virtaa , näin oon kerran toiminut, as puolelta kaikki virrat pois apuvita  hetkellä, näin oon kerran toiminut ja auto käyntiin, kaikillahan on kaapelit mukana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View