Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaattien vertailua 2015

<< < (59/87) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 12.03.2017     kello on 11:52 ---Kaasulla minä pihvit grillaan mutta tässä alettiin aurinkokennoja kehumaan ettei agria tarvi. Mutta kun menen mökille jonne ei loviisasta tule johtoa silloin agri mukana kaasun lisäksi  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaisiko mökillekin laittaa paneelit :-*
Kesäisin vietämme kuukauden puskaparkkeillen, eikä verkkosähköä tai agrea ole tarvittu. Kaasu, diesel ja aurinko on taannut mukavat elinolosuhteet.
Vakiasumuksessa ruoat valmistuvat sähköenergiaa käyttäen. Siirtyminen nestekaasulieden käyttöön ei tuota minkäänlaista ongelmaa. Kokkiosasto sanoo jopa kaasuliettä paremmaksi.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.03.2017     kello on 12:04 ---Kannattaisiko mökillekin laittaa paneelit :-*
Kesäisin vietämme kuukauden puskaparkkeillen, eikä verkkosähköä tai agrea ole tarvittu. Kaasu, diesel ja aurinko on taannut mukavat elinolosuhteet.
Vakiasumuksessa ruoat valmistuvat sähköenergiaa käyttäen. Siirtyminen nestekaasulieden käyttöön ei tuota minkäänlaista ongelmaa. Kokkiosasto sanoo jopa kaasuliettä paremmaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ei oo mitään sanavaltaa/osuutta mökkiin ja jos siellä ollaan viikko kesällä ja max syyslomalla toinen minä pärjään vaunulla ja agrilla. Kyllä muutamalla tonnilla saisi reitin loviisasta mökin seinäänkin, mutta olen äänetön mökissä  :) ja mökki muutenkin vähällä käytöllä muttei kannata myydäkkään pois mm hyvän rannan ja saunan takia.

Turhan Höpöttäjä:
Vapaalla ollessa mennään kulkimella tai menemme mökille. Jospa sitten kun ikää tulee lisää, töllötellään kotosalla.  :D

Tarvasjoki:
Onhan kaikilla jotka as autolla liikkuu oma auton Agrekaatti kunhan pistää avaimesta koneen pölirisemään niin lataahan se akut!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 12.03.2017     kello on 16:20 ---Onhan kaikilla jotka as autolla liikkuu oma auton Agrekaatti kunhan pistää avaimesta koneen pölirisemään niin lataahan se akut!

--- Lainaus päättyy ---
Lataa, mutta ei Grillaa.... :)

Sehän tässä tärkeää oli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View