Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaattien vertailua 2015
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.03.2017 kello on 10:37 ---Jos tarvii agrin pihvien paistamiseen, niin ehkä olis parempi pysyä kotona.... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä Thumb
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.03.2017 kello on 10:37 ---Jos tarvii agrin pihvien paistamiseen, niin ehkä olis parempi pysyä kotona.... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Onko se jonkinlainen etikettivirhe sitten...?
Minä nyt en oikeasti autossa käristä millään vekottimella. Mikro on ollut invertterivetoisena ja sekin tyhjänpanttina. Kahvit keitän sähköllä, koska olen sen todennut helpommaksi, kuin kaasu.
Ymmärrän hyvin ruoanlaittotarpeet, jos on väkeä auto täysi. Itse matkaan yksin, tai emännän kanssa ja käyn mielummin valmiissa pöydässä syömässä.
Agrikaatti olisi mulla varmaan, jos olisi isompi auto. Näen siinä hyviä puolia turvallisuustekijän ä. Aina on hyvä olla useampia energialähteitä. Etenkin kaukana sivistyksestä ja kylmemmissä olosuhteissa. Voihan se auton starttiakkukin joskus piiputtaa. Kaasuvehkeissäkin on kuulemma joskus vikoja ilmennyt, eikä lämmitys kenties pelaa. Eri asia sitten on lähteekö se agrekaattikaan käymään tarpeen tullen.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 12.03.2017 kello on 10:15 ---Tuo 9A 12V tekee 100W eli nälkäkuolema jos tuolla alkaa pihvejä paisteleen. Eikä se agri nyt mahottomia haise, meillä rouvalla tarkka hajuaisti niin ei oo puhunu mitään vaikka agri kodinhoitohuoneessa, en kyllä itekkään haista bensan hajua vaikka tiedän bensaa olevan tankissa. Aikoinaan hommasin varalle puskaan ja tarvekkin tuli kun kaasuloppu, akku loppu ja pannun musta boxi meni rikki samalla reissulla. Sattu vaan yö aika ja lunta maassa ei ois aurinko panelit auttanu. Mutta 2kW agri hoiti hommansa :)
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 12.03.2017 kello on 10:31 ---Ei s e Agrekaatti ja kannu ulkona tavaraboksissa haise ja pörinä ulkona haittaa ääntähäm mualmaan mahtuu
--- Lainaus päättyy ---
Noissa tapauksissa kannattaa lähteä ajelemaan heti pois :D
Kun mennään luontoon retkeilemään, olisi luonnosta myös osattava nautita. Ja kevyt retkeilyvaunu tai retkeilyauto ovat hyviä tukikohtia luonnossa viihtymisen. Voi olla pidempään paikoillaan ja käväistä vaikka yöllä tai aikaisin aamulla tarkkailemassa luontoa.
Mielestäni retkeilyssä on tärkeää, että voi poiketa arjen rutiineista ja askareista lähelle luontoa. Silloin yksinkertaisuus palkitsee, kun TV jää kotiin ja kuunnellaan radion sijaan luonnon ääniä: tuulta, aallokkoa, lintuja ja muita eläiiä. Myös puolisoa. Meille riittää as.auton monipuolinen kaasu- ja 12V:n varustus, puugrilli ja tuolit ulos, ja tiskittömyys kertakäyttöastoilla .
Älköön kukaan tulko lähelle leiriämme aggregaatteineen ja radioineen häiritsemään. Tai agressioita voi ilmetä. >:(
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 12.03.2017 kello on 11:07 ---Älköön kukaan tulko lähelle leiriämme aggregaatteineen ja radioineen häiritsemään. Tai agressioita voi ilmetä. >:(
--- Lainaus päättyy ---
Kannatta mennä niin syrjään, ettei sinne muut löydä.
0yxxy0:
--- Lainaus päättyy ---
Kaasulla minä pihvit grillaan mutta tässä alettiin aurinkokennoja kehumaan ettei agria tarvi. Mutta kun menen mökille jonne ei loviisasta tule johtoa silloin agri mukana kaasun lisäksi ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta