Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaattien vertailua 2015

<< < (54/87) > >>

kärcherking:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 21.10.2016     kello on 22:38 ---Jostain syystä (hinta...) tommonen Green Cyclone houkuttelisi, onkos se käyttökelpoinen peli?

--- Lainaus päättyy ---

Tuli tilattua itelle sitten tuommoinen😁 puskassa kun paljon viihdytään saa sähkögrillillä ruokia laitella.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kärcherking - 11.03.2017     kello on 10:18 ---Tuli tilattua itelle sitten tuommoinen😁 puskassa kun paljon viihdytään saa sähkögrillillä ruokia laitella.

--- Lainaus päättyy ---

Meinnootko ihan tosissaan, että agri hyrisemään ja ee muuta kun grillaamaan.  :)

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: kärcherking - 11.03.2017     kello on 10:18 ---Tuli tilattua itelle sitten tuommoinen😁 puskassa kun paljon viihdytään saa sähkögrillillä ruokia laitella.

--- Lainaus päättyy ---
Mikähän järki tuossakin on? Autossa/vaunussa on kaasupullot johon saa grillejä sopuhintaan. Nyt grillaat sähköllä johon tarvitaan haisevaa päristintä. Thumbd  >:(
Toivottavasti puskamme on kaukana toisistaan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 11.03.2017     kello on 14:02 ---Mikähän järki tuossakin on? Autossa/vaunussa on kaasupullot johon saa grillejä sopuhintaan. Nyt grillaat sähköllä johon tarvitaan haisevaa päristintä. Thumbd  >:(
Toivottavasti puskamme on kaukana toisistaan.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei ole kuin 2kg:n kaasupullo...

Pitäisiköhän hommata tuollainen päristin ja sähkögrilli. Kuulostaisi aika kompaktilta ja helppo toteuttaa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.03.2017     kello on 14:19 ---Mulla ei ole kuin 2kg:n kaasupullo...

Pitäisiköhän hommata tuollainen päristin ja sähkögrilli. Kuulostaisi aika kompaktilta ja helppo toteuttaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kerkesit ensin.
Olisin taas kerran kirjoittanut eri tarpeista ja tavoista. En itse pidä tuota meille sopivana ratkaisuna, mutta jollekin se voi olla.

Onhan näitä kaasukäyttöisiä retkigrille muitakin, mutta nuo pienet niihin tarkoitetut pullot ei kauaa kestä. Ja tosiaan, kun autossa on muutenkin vaan se 2kg ja tilaa isommalle ei vaan ole, niin minkäs teet

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View