Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaattien vertailua 2015
tsahkali:
Ne 12V liitännät on yleensä aika kytysiä. 6 - 10A ja ties mikä on jännite...
Joitain ei vielä saa käyttää yhdessä 230V kanssa, kun 12V on väliotolla.
Teukka-74:
Vaikuttaa haasteelliselta. Kannattane jättää sikseen. Pitää joskus mittailla kun pääsen jaloilleni. Ilmoittelen tuloksista.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 9.06.2016 kello on 14:00 ---Ne 12V liitännät on yleensä aika kytysiä. 6 - 10A ja ties mikä on jännite...
Joitain ei vielä saa käyttää yhdessä 230V kanssa, kun 12V on väliotolla.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole mulla nyt käyttöohjetta käsillä. Mutta muistelen siellä sanotun, että jos käytät 230 ja 12 V yhtäaikaa, niin varo ylittämästä koneen antotehoa. Ja minun laitteeni on 2600-mallinen Kipor.
Maukka:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 9.06.2016 kello on 09:33 ---Onko kukaan mittaillut paljonko syöttää 12V ulosotosta?
Jännite/ampeerit? Kiinnostaa ,voiko siitä ottaa oikeasti akulle virtaa
tai muihin 12V vempeleisiin.
--- Lainaus päättyy ---
Aikalailla tasajännitettä puskee kokoajan. 12v-laitteisiin ok, mutta akku tarvitsee enemmän jännitettä latautuakseen. Karkeasti 13.8-14.4v latausjännitteen.
100%:sti Täyden akun napajännite levossa on ~12,7v
Olen käyttänyt auton ja aggregaatin 230v-puolta akkujen lataukseen. Pitää vain tietää auton verkkovirtalaturin ottama kuorma ja jos muita laitteita on päällä, niin myös noiden kuorma, ettei ylikuormita aggregaattia.
Eemika:
Ostin tuollaisen Green Cyclonen keväällä
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/2209/dvgns/Green-Cyclone-AD2000-aggregaatti-bensiini-invertterilla
Parilla reissulla se on nyt ollut mukana ja käyttötunteja on tullut parikymmentä. Toistaiseksi kaikki kokemukset plussan puolella
+ hiljainen ja "pehmeä" käyntiääni
+ lähtee (ainakin vielä) käyntiin ensimmäisellä vedolla ja kevyesti
+ säätää kierroksia kuorman mukaan. Kierrokset vain hieman nousivat kun vaunussa oli latauksessa pari kännykkää, tabletti, läppäri ja pistin käyntiin 1200W tehoisen imurin
Eli ainakin vielä voin suositella laitetta. Katsotaan uusiksi parin vuoden päästä kun on enemmän käyttökokemusta :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta