Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaattien vertailua 2015
Oulaa:
Se on sitten rakennettava polttomoottorin perään 150 amppeerinen laturi ja sillä syötettävä auton akuille virtaa ,ainakin hupiakulle .
Tuossa Honkte:n kanssa tuota jo hunttailtiinkin että mitä siihen 220V:tä sotkee kun ei sitä mihinkään tarvitsekkaan .
Se ei häävinen moottori tarvitse olla jolla tuollainen laturi pyörii .
Nyt ideanikkarit ,aivosolut liikkeelle ,met tehhään tuollaset laturit ja heti 8)
Täytyy myöntää että on mulla Fiijatti raklattannu puolikin tuntia tyhmäkäynnillä tuossa pihassa :-[ lämpiämässä ja akkuja latailemassa kun en ole liikenteeseen sitä laittanut .
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.02.2015 kello on 16:35 ---Se on sitten rakennettava polttomoottorin perään 150 amppeerinen laturi ja sillä syötettävä auton akuille virtaa ,ainakin hupiakulle .
Tuossa Honkte:n kanssa tuota jo hunttailtiinkin että mitä siihen 220V:tä sotkee kun ei sitä mihinkään tarvitsekkaan .
Se ei häävinen moottori tarvitse olla jolla tuollainen laturi pyörii .
Nyt ideanikkarit ,aivosolut liikkeelle ,met tehhään tuollaset laturit ja heti 8)
Täytyy myöntää että on mulla Fiijatti raklattannu puolikin tuntia tyhmäkäynnillä tuossa pihassa :-[ lämpiämässä ja akkuja latailemassa kun en ole liikenteeseen sitä laittanut .
--- Lainaus päättyy ---
ite oonn pyöritelly pääs moista, ja muun muass moottorin kaasun ohjaus pitää toteuttaa kimpas laturin kans jott kone ei tyhjään huua ja öykkää kun virtaa ei tartte koko tehoo, eli kaasu säätyy sen mukaan mitä laturi tahtoo..
Oulaa:
onko niillä kierroksilla niin suurta merkitystä kun katsoo tuota Catiskan jutussa olevaa käppyrää .
Puolilla kierroksilla tuo 160A laturi tuottaa jo 140 A.
Rölli:
tää ois melkeen uuen keskutelun paikka...
Mutt harvalla on akut mitkä ottaa virtaa yli kaksky amperia varttitunnin jälkeen turhaa möykkää ja polttoaineen kulitusta mn mielest, noitten koneiden ääni tuppaa laskemaan aika kovasti ku kierrokset putoo ja pikkukierroksilla ei pkku kone jaksa tuottaa kauheit tehoi..
ja tommoseen mä laittain mmahollisian pienen ja keveen koneen
Turhan Höpöttäjä:
Pieni nelitahti kone ja siihen pieni 20-30A:n laturi. Vielä säädin, ettei nosta napajännitettä paljonkaan yli 14V:n. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta