Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi

<< < (10/16) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 14.01.2015     kello on 19:37 ---Mitä vaan mitä saa kytkeä kiinni alle enintään 3500 kg painavaan autoon.

--- Lainaus päättyy ---

1 kg puuttui  ;D Lisäsin  8)

migel:
Miten niin saa vetää mitä vaan? Hiukan tarkkuutta ja selvyyttä näihin vastauksiin.

Siis mitä saa vetää A BE kortilla?

Mitä saa vetää mulla olevalla A BE C DE kortilla?

Mun kortin takapuolella olevan kuvaselostuksen mukaan BE-kortilla saa vetää asuntovaunua.

Mun ABECDE kortilla ei oo mitään hyötyä kun en ny ala bussilla vetään rekkaperäkärryä!
Kuormurilla sitä en saa tehä! Mut bussill kyll? Hassua

virpimu76:
jaa ett vajaa 400,- pitäs pulittaa,jotta saa vaunua vetääKÖÖN HANDUUNSA  ##ttu sakkoa tänne sitt vaan,,ihan sama Thumbd Thumbd

Mulla tyttis joka oman firman tukkirekkaa ajoi ja ei saanu heppavaunua vetää sprintterin perässä  >:( siinä sitte korttia ajaan  >:( ei keleen kele

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.01.2015     kello on 19:45 ---Miten niin saa vetää mitä vaan? Hiukan tarkkuutta ja selvyyttä näihin vastauksiin.

Siis mitä saa vetää A BE kortilla?

Mitä saa vetää mulla olevalla A BE C DE kortilla?

Mun kortin takapuolella olevan kuvaselostuksen mukaan BE-kortilla saa vetää asuntovaunua.

Mun ABECDE kortilla ei oo mitään hyötyä kun en ny ala bussilla vetään rekkaperäkärryä!
Kuormurilla sitä en saa tehä! Mut bussill kyll? Hassua

--- Lainaus päättyy ---
Joo, ehkä pieni täsmennys; jos jostain löytyy max. 3.5tn busa (M2-luokan ajon. > D1-kortti), niin siihen ei saa koskea B(E):llä  8)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 14.01.2015     kello on 19:54 ---..
Mulla tyttis joka oman firman tukkirekkaa ajoi ja ei saanu heppavaunua vetää sprintterin perässä  >:( siinä sitte korttia ajaan  >:( ei keleen kele

--- Lainaus päättyy ---
"Mormoonibussi"  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View