Sivuja:
Toiminto
  • #5251 kirjoittanut Ducaatti 23 Dec 2022
  • https://www.nettikaravaani.com/mercedes-benz/omavalmiste/1602384

    Minkähän verran tämän hintapyynnössä lienee tinkivaraa?  :)
    Kyllä siitä jokunen satanen saattaa tosiostajalle pudota ja nopealle sellaiselle löytynee tallista vielä jotain caravan- aiheista tarviketta, kuten vajaa kemssanestepullo, mukaan.
    Hauskaa että joillain riittää huumoria myös hinnoitteluun  ;D :laugh: :D
  • #5252 kirjoittanut Lerssinen 23 Dec 2022
  • voi itkun Gummins..
  • #5253 kirjoittanut Kosmic 23 Dec 2022
  • Ei se hullu o ku pyytää.  ;D
  • #5254 kirjoittanut Hesus 23 Dec 2022
  • Oikeen gumminsin moottorilla 8) Thumbd

    Luulis että kaasupullojen asennuksesta tulis sanomista, mutta eikai sitten? Itse en kyllä uskaltais käyttää.
  • #5255 kirjoittanut hemu 23 Dec 2022
  • Olen tutustunut aikanaan tähän autoon hakiessani varaosia silloiseen omaan 508 MB autoon.
    Oli silloin vielä hiukan työn alla, joskin ajokunnossa. On erittäin hyvin ja huolellisesti rakennettu.
    Tuolla ajaa "maailman tappiin".
    Hintaan en ota kantaa enkä ole myyjän tuttu.
  • #5256 kirjoittanut Mautoilija 23 Dec 2022
  • Luulis että kaasupullojen asennuksesta tulis sanomista, mutta eikai sitten? Itse en kyllä uskaltais käyttää.
    Näyttää pullojen kauluksista päätellen olevan moottorikaasu. Näitä kuuluu käyttää vaakatasossa. Kummallekin pullolle on omat paikat. Sidonta tehty liinalla. Tuuletus hoidettu. En näe syytä käyttämisen estoon. Pullon vaihto lienee hankalaa.
    Auto näyttää hyvin suunniteltulta ja rakennetulta. Lienee hyväksytty liikenteeseen viranomaisen toimesta.
  • #5257 kirjoittanut Ducaatti 23 Dec 2022
  • Näyttää pullon tekstistä päätellen  olevan nestekaasupulloja.
  • #5258 kirjoittanut K.E.V 23 Dec 2022
  • Alumiinipulloissa on nuo kaulukset, kuuluvat pystyasennossa käyttää. Moottorikaasupullon kaulukset punaiset.
  • #5259 kirjoittanut Ducaatti 23 Dec 2022
  • Alumiinipulloissa on nuo kaulukset, kuuluvat pystyasennossa käyttää. Moottorikaasupullon kaulukset punaiset.
    Kyllä.
    Ehdottomasti nestekaasun käyttö pullo pystyasennossa.

    Eiköhän tuo häkkyrä ole vain pullojen kuljetusta varten, ainakaan kummassakaan pullossa ei ole mitään kiinni.
    -ja sieltä auton altahan se kurassa / suolaloskassa kylpenyt  pullo onkin hyvä poimia käyttöön  :D
  • #5260 kirjoittanut Alan 23 Dec 2022
  • Olisi luullut, että hinnassa on nolla liikaa perässä, mutta ehkä se siinä on vain 80% liikaa. Silloinkin pitää löytyä joku, joka haluaa tuollaisen, vanhahtavan ja raskaan kamppeen.
  • #5261 kirjoittanut uretaanikoppi 23 Dec 2022
  • Eiköhän tuo häkkyrä ole vain pullojen kuljetusta varten, ainakaan kummassakaan pullossa ei ole mitään kiinni.

    Kyllähän tuo ilmiselvä lisäpullojen kuljetushäkkyrä on. Parempi tuolla kuin jossain takatallissa tms, onpa ainakin tuuletus kunnossa vaikka voikin vähän lapaset kuraantua. Pitäsköhän rakentaa omaankin, kun talviajan puskareissuilla ei parilla pullolla pitkälle pötkitä.
  • #5262 kirjoittanut Aakku 23 Dec 2022
  • Näyttää pullon tekstistä päätellen  olevan nestekaasupulloja.
    Pullossa koodi M10106 = alumiininen 6 kg nestekaasupullo...
  • #5263 kirjoittanut Ducaatti 23 Dec 2022
  • Pullossa koodi M10106 = alumiininen 6 kg nestekaasupullo...
    Kyllä minun silmiin näyttää 11kg pulloilta.
  • #5264 kirjoittanut Aakku 23 Dec 2022
  • Kyllä minun silmiin näyttää 11kg pulloilta.
    Kuhan lunttasin...



  • #5265 kirjoittanut Ducaatti 23 Dec 2022
  • Silti ne näyttää 11kg pulloilta.
    -Mikä mahtaakaan olla AGAn 6kg alumiinisen nestekaasupullon hinta  ;) ;)
Sivuja:
Toiminto