rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1222028 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:15
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3555 : 1.12.2018 kello on 21:01 »
Minä meinasin jättää Pohjantähdessä ottamatta lasivakuutuksen kun ajattelin Transitin tuulilasin olevan niin halpa että ei kannata maksaa vakuutusta. Selvisi sitten että vakuutus kattaa kaikki "lasit", otin vakuutuksen.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:40
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3556 : 1.12.2018 kello on 21:02 »
Ei minullakaan alkoviautossa. Mutta nyt olen vähän ainakin miettinyt integroitua ja silloin tuo lasivakuutus lienisi melko varmasti ruksittava.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3557 : 1.12.2018 kello on 21:24 »
Nii, kyllä itselläkin on lasivakuutus

Transiitin lasin saa alle 200.- asennettuna ja työn osalta ikuisella takuulla. ei kyllä kannata peruslasia vakuutta. Integroidut ja esim. lämmitetyt on sitten asia erikseen, sellaisen saattaisin hyvinkin vakuuttaa

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3558 : 1.12.2018 kello on 21:25 »
Transiitin lasin saa alle 200.- asennettuna ja työn osalta ikuisella takuulla. ei kyllä kannata peruslasia vakuutta. Integroidut ja esim. lämmitetyt on sitten asia erikseen, sellaisen saattaisin hyvinkin vakuuttaa
Varmaan tiedät että minulla integroitu

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3559 : 1.12.2018 kello on 21:55 »
Varmaan tiedät että minulla integroitu

Joo, noin yleensä vakuutusten kannattavuutta ajattelin

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:45
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3560 : 1.12.2018 kello on 22:05 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3561 : 1.12.2018 kello on 22:14 »
Parivuode poikittain. Onko se hyvä ?
Ei tilaa loppupelissä, vähän jos sängyn päätyä ei saa nostettua.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:15
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3562 : 1.12.2018 kello on 22:17 »
Varmaan tiedät että minulla integroitu

Ainakin omassa alkovissa on KAIKKI ikkunat vakuutuksen piirissä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:14
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3563 : 1.12.2018 kello on 22:46 »
Parivuode poikittain. Onko se hyvä ?

Se riippuu patjasta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:40
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3564 : 1.12.2018 kello on 23:52 »
Parivuode poikittain. Onko se hyvä ?

Riippuu varmasti mitä haet. Minulle kelpaisi. Varsin tilavanoloinen punkka vaikka jätinkin koemakaamatta. Mutta jokaisella toki preferenssinsä. Tuo mahdollistaa melkoisen kokoisen takatallin. Itselle tämä konfiguraatio olisi paras.

Kävin katsomassa myyjää odotellessa uutta puoli integroitua. Takana saarekesänky. Ihan kivan näköinen varsinkin sisällä. Takatallin puolelle vaikutukset sitten melkoiset.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3565 : 2.12.2018 kello on 10:07 »
Saarekesänky sopii huonojalkaiselle pariskunnalle, jolla ei ole tarvetta kuljettaa harrastusvälineitä. Yleensä se johtaa vielä pitkään peräylitykseen, eli auton käyttöalue supistuu samalla, paljon enemmän kuin ylimääräisen pituuden vuoksi.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:45
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3566 : 2.12.2018 kello on 10:10 »
Riippuu varmasti mitä haet. Minulle kelpaisi. Varsin tilavanoloinen punkka vaikka jätinkin koemakaamatta. Mutta jokaisella toki preferenssinsä. Tuo mahdollistaa melkoisen kokoisen takatallin. Itselle tämä konfiguraatio


Joo ei ole kokemusta poikittaisesta. Miettinyt vaan pääseekö takimmainen nukkuja pois herättämättä etummaista. Oma valinta oli helppo kun kysyin itseltäni. Kummassa vietän enempi aikaa ? Takatallissa vai punkassa. No tämä oli vain minun näkemys jolle pienempi talli riittää.
« Viimeksi muokattu: 2.12.2018 kello on 21:29 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:14
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3567 : 2.12.2018 kello on 11:09 »

Joo ei ole kokemusta poikittaisesta. Miettinyt vaan pääseekö takimmainen nukkuja pois herättämättä etummaista. Oma valinta oli helppo kun kysyin itseltäni. Kummassa vietän enempi aikaa ? Takatallissa vai punkassa. No tämä oli vain minun näkemys jolle pienempi talli riittää.

 ;D
Tuo suhteellista.
Jos tarvii ennen Emäntää könytä aamulla wessaan, niin siitä yli vaan.
Vielä ei ole riitaa tullut.
Ja voihan järjestystä tarvittaessa muuttaa, jos toinen on aina liikkeellä.

Ja jos kulkimessa ei olis kunnon takatallia, sitä ei olis tullutkaan, mihin minä sen pakastimen laittaisin?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:40
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3568 : 2.12.2018 kello on 11:34 »
Takatallin tarkoitus ei olekkaan oleskella. Se mahdollistaa/helpottaa jotain muita toimintoja. Valintasi ei ole väärä, mutta ei universaali.  Tsahkalin kirjoitus puolestaan kuvaa hyvin näitä erilaisia tarpeita. Meillä on pieni jääkaappi vanhassa autossa, mutta aina on saatu tarvittavat jätskit matkalla pakasteeseen. Tsahkalilla on erilainen tarve pakastimelle ja hänellä tuo isompi pakastin on varmasti perusteltu. Muisteln lukeneeni että jotkut metsästää tai kalastaa ja hyödyntää kyseisen tyylistä ratkaisua siihen. Ja miksei marjastuksessakin olisi hyödyllinen.

Mitenkäs nuo Keski-Euroopan päästötarrat nykyään menikään? Oliko niissä joku ikä näillä dieselautoilla? Pieni lisämaksu nyt ei maailmaa kaada, mutta ainakaan tuohon nykyiseen ei saa mitään tarraa, niin ei ole joihinkin kaupunkeihin asiaa ja tämä trendi tuskin on kääntymässä vaan enemmänkin vain lisääntyy. Tuo yksi Flairi mikä olisi Nettiautossa olisi 1997, onko sen ikäisellä suunniteltavat matkat myös rajoitettava periferiaan?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
  • Autossa on pyörät
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #3569 : 2.12.2018 kello on 11:43 »
Tuo yksi Flairi mikä olisi Nettiautossa olisi 1997, onko sen ikäisellä suunniteltavat matkat myös rajoitettava periferiaan?
Se tarrahan lähinnä estää joillekin keskusta alueille pääsyn . Sinne nyt en ainakaan itse ole kulkimella himoinnut, julkisetkin on keksitty lähicampingilta.