Sivuja:
Toiminto
  • #2941 kirjoittanut K.E.V 20 Jun 2018
  • 3 sarjan ja 6 sarja sprinteri on aivan eri alusta. Rimpulan saa halvalla, jytäkämpi maksaa.
    Siinä on jo rautaakin pellin tilalla rungossa ;)
    3:siahan nämä, sen takia linkin laitoin

    Lainaus



    HYMER / ERIBA / HYMERCAR B-Klasse StarLine 655 nur Gewerbe/Händler

    Parken
    Rückruf
    E-Mail
    StartseiteMeine Wohnmobil-SucheSuchergebnisseDetailansicht (260404550)
    Zurück zu den Suchergebnissen
    1 von 4 Treffern
    HYMER / ERIBA / HYMERCAR B-Klasse StarLine 655 nur Gewerbe/Händler
    30.250 €
    Kilometerstand
    130.000 km
    Kraftstoffart
    Diesel
    Getriebe
    Schaltgetriebe
    Erstzulassung
    05/2005
    Klimatisierung
    Klimaanlage
    Einparkhilfe
    Hinten
    Länge
    0 mm
    Breite
    0 mm
    Höhe
    0 mm

    Ausstattung

    Anhängerkupplung
    Anhängerkupplung fest
    Festbett
    Markise
    Seitensitzgruppe
    Tempomat
    TV
    WC
    Fahrzeugbeschreibun g


    Modell 2005
    Motor / Chassis: Mercedes 313 D
    Getriebe: Schaltgetriebe
    Kilometerstand: 130000 km
    Bett(en): Doppelbett, Hubbett
    Sitzgruppe: Seitensitzgruppe


    SONDERAUSSTATTUNG:
    MB 313D
    FH-Klima
    Tempomat
  • #2942 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 20 Jun 2018
  • No, no. Veljet on tullu järkiinsä, meinaavat siirtyä muutaman pykälän ylemmäksi touotaluokasta.  Thumb
  • #2943 kirjoittanut Catiska 20 Jun 2018
  • Minulla on suurinpiirtein samanlainen, joten osaan sanoa, että tuossa hinnassa on liikaa ilmaa.
    Omaani oli edellinen omistaja laitattanut Vallilan takomolla jämäkämmät jouset ja iskarit eteen. Takaiskarit ovat alkuperäiset, mutta en muista oliko jousille tehty mitään.
    Ei sinne eteen voi jousia laittaa monikossa. Siellä kun ei ole kuin yksi.

    Ilmaa ei tuossa ei juurikaan ole. Vertaat ulkomaille tai Suomeen. Starline menee tuohon hintaan nopeasti jos on ehjä. Omani myin neljässä päivässä.
    Toinen juttu sitten kokonaan jos Fiude-alustaisesta yrittää saada samaa hintaa. Mutta se on kokonaan eri elukka.
  • #2944 kirjoittanut palokurki 20 Jun 2018
  • Omastani maksoin muutama vuosi sitten vähemmän. Kivaa jos arvo on vuosien saatossa noussut. Olen kuullut, että auto on huono sijoitus, mutta matkailuautot on näemmä erikseen.
  • #2945 kirjoittanut Joko 20 Jun 2018
  • Omastani maksoin muutama vuosi sitten vähemmän. Kivaa jos arvo on vuosien saatossa noussut. Olen kuullut, että auto on huono sijoitus, mutta matkailuautot on näemmä erikseen.

    B hymerin hinta kunnossa ollessaan ei kyllä paljon tunnu muuttuvan että ei se huono sijoitus ole. Minusta hinta ei kaukana oikeasta ole.
  • #2946 kirjoittanut Catiska 21 Jun 2018
  • Omastani maksoin muutama vuosi sitten vähemmän. Kivaa jos arvo on vuosien saatossa noussut. Olen kuullut, että auto on huono sijoitus, mutta matkailuautot on näemmä erikseen.
    Minäkin sain kolmen vuoden pidolla muutaman tonnin enemmän kuin siitä olin aikanaan maksanut. Näitä ei kasva puissa. Tili tehdään ostaessa, ei myytäessä.
  • #2947 kirjoittanut kimi 21 Jun 2018
  • Minäkin sain kolmen vuoden pidolla muutaman tonnin enemmän kuin siitä olin aikanaan maksanut. Näitä ei kasva puissa. Tili tehdään ostaessa, ei myytäessä.

    Sällillä oli runsaan vuoden Hymerin alkoviauto kerrossängyillä. Myydessä sai sen verran enemmän, että auton kaikki käyttökulut  tuli katettua ja hiukan yli.
    Kun hän osti auton sen ilmoitus ehti olemaan pari tuntia netissä ja myydessä taas toista vuorokautta.
  • #2948 kirjoittanut Joko 21 Jun 2018
  • Näiden uusien hinnat on noissut tasaista tahtia joten se pitää käytettyjenkin hintaa pitkään korkeammalla. Isä osti vuoden vanhan hobby 495 vaunun 06 tai 07 paikkeilla. Maksoi 10 800e ja olo niin vähän käytetty että liesi ja wc oli vielä kokonaan korkaamatta ja ensimmäinen Kaasupullo käytössä. Mukana tuli venturan kesän käytössä ollut etuteltta. Tänäpäivänä kun katsoo niin teltan erikseen myymällä ei voi yli 2 tonnin arvonlaskua oikein tulla. Näin kevään korvilla jos myis niin sais todennäköisesti omansa pois.
    Itsekkin omasta vaunusta laskin että 5 vuotta pitämällä saa huonompikin kauppamies vielä omansa pois... Se tietysti ei ole hrrastuksen päätarkoitus tuo kaupanteko mutta kiva se olis jos käytetty pääoma ei heti sulaisi pois. Kannattaisi ostaa pari kolme vuotta vanhoja ja myydä viimeistään siinä 10v ikäisenä eteenpäin suoralla kaupalla.
  • #2949 kirjoittanut Aakku 21 Jun 2018
  • Minä ostin aikoinani Sprite Alpinen liikkeen takapihalta 500 markalla....

    Myin sen reilun 10 vuoden päästä 1000 markalla. Toimi hyvin opiskeluboksina viikolla.
    Sen koommin ei ole hyviä kauppoja tullut tehtyäkään.
  • #2950 kirjoittanut tsahkali 21 Jun 2018
  • #2951 kirjoittanut Matkamies 21 Jun 2018
  • Ilmeisesti jos ei joku muu ostanut. Hyvää Juhannusta Thumb
  • #2952 kirjoittanut rantaesa 21 Jun 2018
  • Joo kyllä siitä kaupat tuli , saan sen juhannuksen jälkeen pestynä , katsastettuna , laitteistohuollettu na ja vien suoraan finikorille massattavaksi. Emäntä ihastui sisustukseen ja minä olin myyty kun kävin koeajolla , hyvät kyydit mersu antoi :D
  • #2953 kirjoittanut tsahkali 21 Jun 2018
  • Joo kyllä siitä kaupat tuli , saan sen juhannuksen jälkeen pestynä , katsastettuna , laitteistohuollettu na ja vien suoraan finikorille massattavaksi. Emäntä ihastui sisustukseen ja minä olin myyty kun kävin koeajolla , hyvät kyydit mersu antoi :D

    No hyvä!
    Nätti se olikin sisältä.
    Sinne alle en katsonut mutta ei kai se sitten niin kovin ruma ollut...
  • #2954 kirjoittanut rantaesa 21 Jun 2018
  • Oho , olitko se sinä siinä pihalla , vaihdettiin joku sana ?
  • #2955 kirjoittanut Joko 21 Jun 2018
  • Onnea hyvistä kaupoista Thumb sprinter on hieno peli ajaa kun on vain kunnossa ja voimaa+ automaatti laatikko.
Sivuja:
Toiminto