rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1222544 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2700 : 5.05.2018 kello on 21:29 »
Ja toiset pinttyneiden käsitystensä perusteella, ei tarpeen.

Se olisi 70 tuhatta hyvä raha matkailuauton ostoon, vaan toistaiseksi olen pystynyt käyttämään vasta vähän yli puolet siitä.  ;D

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2701 : 5.05.2018 kello on 21:53 »
    Ja toiset pinttyneiden käsitystensä perusteella, ei tarpeen.

    Se olisi 70 tuhatta hyvä raha matkailuauton ostoon, vaan toistaiseksi olen pystynyt käyttämään vasta vähän yli puolet siitä.  ;D
    70 kymppiä kun olis kulkineeseen laittaa niin sillä sais aikahyvän pelin. Ei sen tarvitse linja-auton mittainen olla jos tilat on järkevästi suunniteltu. Tosin kaippa tästä vaikka 70 kulkineen voisi Hei hakea kun veisi vanhat vaihdossa niin niistä sais puolet ja toinenpuoli pätkällä. Noi matkakulkineet pitää hintansa aika kivasti kunhan ei ostaessa maksa mitään järjettömiä ylihintoja. Turun rintajoupilla olis edelleen se rapido, sprinter v6 automaatilla ja aldella. 4 petipaikkaa ja 69 pyynti. 140 ajettu ja 6 vuotta vanha joten minusta tuosta ei voi noin paljon antaa. Pitäisi se muuttaa c kortille jolloin  sais 4 matkapaikkaa ja jäis vielä kantavuutta. Lienee kuitenkin tuolla alustalla ja varustelulla ollut uutena kallis peli. Lisäksi siinä oli iso jääkaappi, alaslaskettava etuvuode, kaasu uuni jne.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:43
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2702 : 6.05.2018 kello on 00:19 »
    sprinter v6 automaatilla ja aldella. 4 petipaikkaa ja 69 pyynti. 140 ajettu ja 6 vuotta vanha joten minusta tuosta ei voi noin paljon antaa.

    Juuri sanoit, jotta pitää hintansa.
    Ja pitääkin, paremmin kuin henkilöautot, koska eivät lahoa käsiin.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2703 : 6.05.2018 kello on 00:26 »
    Juuri sanoit, jotta pitää hintansa.
    Ja pitääkin, paremmin kuin henkilöautot, koska eivät lahoa käsiin.
    Kyllä mutta juuri se että ostaessa ei saa maksaa ylihintaa. Oma tuo ollut jo sota vuoden tuolla rintajoupilla. Jos se oikein olisi hinnoiteltu niin olis jo mennyt.vaan se on pyynti se, pitäisi ottaa puhelinyhteys ja neuvotella mikä voisi olla väliraha.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:41
    • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2704 : 6.05.2018 kello on 00:28 »
    Tänään Hymer Centerissä katsoin niin oli 65-70teur välimaastoon useampi auto tarjolla (Saksan hinta) . Ok, puoli-integroituja mutta tilaratkaidut aika hyviä ja vaihtoehtoja löytyi. Kaikki isolla tallilla.

    Tämä oli se mun ihailema siellä, 250teur vaan pitäis olla. Iveco ei varmaan kuitenkaan huonompi kuin mersukaan:
    https://www.caraworld.de/Wohnmobile/niesmann-bischoff/flair/920+le/sort/price:desc
    Puuttuu vaan se 250teur...

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2705 : 6.05.2018 kello on 06:52 »
    Tämä oli se mun ihailema siellä, 250teur vaan pitäis olla. Iveco ei varmaan kuitenkaan huonompi kuin mersukaan:
    https://www.caraworld.de/Wohnmobile/niesmann-bischoff/flair/920+le/sort/price:desc
    Puuttuu vaan se 250teur...

    Tuolla kun sutkauttaisi leirikkärille. Oiskohan kaikkien kaverit enää kavereita, vai vihreitä ukkoja. Jotkut varmaankin ihmettelisivät: Miksi...

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
    • Autossa on pyörät
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2706 : 6.05.2018 kello on 08:20 »
    Off-Topic:
    On se kummallista. Minun mielestä ihan sama millä kukin liikkuu ja mistä tykkää. Kaveruutta taikka muuta ei tehdä sen kulkimen perusteella vaan ihmisen itsensä  ::) Tuo kannattaa elvistelyssa muistaa. Kavereillani on monenlaista kuljinta on Ferraria ,Lamborghinia ja on vanhaa Kuplaa jne toiset asuu ahtaasti vuokralla ei niin hyvässä osoitteessa  ja jotkut toisessa ääripäässä. Se ei ihmistä muuta miksikään. Karavaanimatkailuss a sykähdyttää ennemmin kohteet kuin se millä sinne menty ja moniin paikkoihin ei oikein ökyllä pääsekkään ;)


    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.03.2024 kello on 02:09
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2708 : 6.05.2018 kello on 10:19 »
    Kyllä Saksasta saisi varmasti mieleisen auton. Mutta muutama iso Mutta. Pitäisi se vanha saada muutettua rahaksi ja 50 ke lisää ylimääräistä tähän harrastukseen. Joten pitää mennä vanhalla kalustolla tai vaihtaa kotimaassa ja ottaa se pakkoliitto 5 vuodeksi Santanderin kanssa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2709 : 6.05.2018 kello on 10:27 »
    Santander olisi varmaan toisen ketjun aihe, mutta eikö pankista saisi kohtuuhintaisempaa rahaa, jos omistusasunto on tai muu vakuus. Sitä kautta minä olen vehkeeni rahoittanut. En kyllä tiedä, kun en ole sitten 2011 jälkeen tarpeessa ollut.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2710 : 6.05.2018 kello on 10:32 »
    Santander olisi varmaan toisen ketjun aihe, mutta eikö pankista saisi kohtuuhintaisempaa rahaa, jos omistusasunto on tai muu vakuus. Sitä kautta minä olen vehkeeni rahoittanut. En kyllä tiedä, kun en ole sitten 2011 jälkeen tarpeessa ollut.
    Tänäpäivänä ei kyllä kovinkaan moni pankki pysty esim rintajoupin 0.99 korkotarjouksiin. Uskon että siinä on yksi syy miksi uudenkarheaa adria on niin paljon tienpäällä. Käytännössä melkein ilmaista rahaa. Mitään ei tarvi kiinnittää jos jonkun ritsan vie vaihdossa. Käytettyihin sitten useasti saakin jo edullisemman pankkilainan kun rahoituksen.  Harvemmin noi 0.99 tarjoukset koskee käytettyjä

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2711 : 6.05.2018 kello on 10:38 »
    Santander olisi varmaan toisen ketjun aihe, mutta eikö pankista saisi kohtuuhintaisempaa rahaa, jos omistusasunto on tai muu vakuus. Sitä kautta minä olen vehkeeni rahoittanut. En kyllä tiedä, kun en ole sitten 2011 jälkeen tarpeessa ollut.
    Justiin Aamulehdestä luin että 2020 seudulla on pakko päästä jo normaaleille koroille rahoituksissa.
    Tulevan taloustaantuman rajuutta on älyttömän vaikea ennustaa,kuulemma.
    Bestis tarjosi Hymeriä jollain 770€kuukausierällä 15 vuotta  ;D
    En taida ottaa kuitenkaan vaikkois nuon edullinen ::)
    Seinäjoen Rinta-Jouppi  tarjoaa todellista 0% korkoa ilman mitään kuluja .
    Mitähän sille tapahtuu sitten tulevaisuudessa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:09
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2712 : 6.05.2018 kello on 10:38 »
    Velkaa johonkin asuntotötteröön  :o

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2713 : 6.05.2018 kello on 10:43 »
    Kyllä Saksasta saisi varmasti mieleisen auton. Mutta muutama iso Mutta. Pitäisi se vanha saada muutettua rahaksi ja 50 ke lisää ylimääräistä tähän harrastukseen. Joten pitää mennä vanhalla kalustolla tai vaihtaa kotimaassa ja ottaa se pakkoliitto 5 vuodeksi Santanderin kanssa.

    Kun katselin joku aika sitten yli kymmenen vuoden ikäisiä Niesmanneja, Saksassa olivat kalliimpia kun kotosuomessa.  ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2714 : 6.05.2018 kello on 11:05 »

    Seinäjoen Rinta-Jouppi  tarjoaa todellista 0% korkoa ilman mitään kuluja .
    Mitähän sille tapahtuu sitten tulevaisuudessa.

    Niinpä. Nyt korot miinuksella, mutta voivat muutaman vuoden päästä nousta jopa viiteen prosenttiin.

    Nousua on manattu vuosikausia, vaan ei ole näkynyt.  :D

    Ongelmana noissa on vain se, että sopivaa kulkinetta mulle ei todennäköisesti noista mainituista firmoista löydy. Ellen sitten muuta mieltäni siitä, millainen sen pitäisi olla.

    Omassa pankissani mun metkut tunnetaan, ei varmaan ole ongelma saada sieltä rahoitusta. Vaan mihin hintaan, on toinen juttu. Ja pitää nyt panna pikkuisen syrjään ensin.