rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1222441 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:59
  • Pahkakoski
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #2280 : 26.12.2017 kello on 20:49 »
Enkä minä lähde ainakaan lähde syyttä kehumaan. Hobby ei ole talvivaunu ja sprinteri 4 koneella on aika surkuhupaisa yhdistelmä. Molemmat löytyy pihasta eikä ole tarpeellista kehu niitä  maasta taivaaseen.

Sprintteristä ei ole kokemusta mutta Hobbystä olen samaa mieltä. Koko menneen kesän parantelin ja korjailin lämmitystä, lähinnä ilman kiertoa tehtaan jäljiltä. Saas nähdä tulevana viikon vaihteena onko parannusta menneeseen talveen.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2281 : 27.12.2017 kello on 08:08 »
    Sprintteristä ei ole kokemusta mutta Hobbystä olen samaa mieltä. Koko menneen kesän parantelin ja korjailin lämmitystä, lähinnä ilman kiertoa tehtaan jäljiltä. Saas nähdä tulevana viikon vaihteena onko parannusta menneeseen talveen.
    Minulla on tuo aldella ja jos siitä haluaisi paremman talvikäyttöön niin pitäis levittää ilmasolat penkkien takaa, porata yläkaappeihin reikiä, lisätä muutama metri patteria jne. Olen päätynyt pitämään sen tallissa lokakuusta maaliskuuhun. Muutenkaan talvella tuo vaunuilu ei nyt mitään herkkua ole koirien ja muksujen kanssa kun tavaraa ja märkää vaatetta tulee olemaan niin paljon.  Kiertää ei jaksa kun alueet ei ole monikaan auki ja kausipaikallakaan ei ole oikein nähty hohtoa kun solifer sielä oli yhden talven osittain. Siinä on kyllä aika raju ero. Solikassa et tiedä talvesta mitään mut hobbyllä pärjäät talvella.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.03.2024 kello on 21:44
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2282 : 29.12.2017 kello on 18:46 »
    Hiukan menee ohi nettikaravaanin saitista, mutta nyt avk,n kulkineessa alkaa
    olla jo hinta kohillaan :-\
    https://www.avk.fi/ajoneuvot/fiat/ducato/576574/fiat-ducato-activa-one-690-hb-monik-ytt-ajoneuvo-af-3ov-2287

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:17
    • Autossa on pyörät
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2283 : 29.12.2017 kello on 18:49 »
    Jollain alkanut uusivuosi kai jo ajoissa  ???

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2284 : 29.12.2017 kello on 20:11 »
    Toi on jo toistakertaa peräkkäin huutokaupassa ja näköjään tulee kolmaskin kerta. 50e muistaakseni vain maksaa kauppojen peruminen ostajan puolesta.  Minusta voisi olla enemmänkin niin karsii hupihuutajat pois

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:47
    • viva la France
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2285 : 29.12.2017 kello on 21:48 »
    Menikö sen clou kun en löydä vai liekkö sillekkin tehty miljardin tarjous ?

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2286 : 29.12.2017 kello on 22:04 »
    Menikö sen clou kun en löydä vai liekkö sillekkin tehty miljardin tarjous ?
    11 300e jäi hinta lähiviikot kertoo oliko ostaja täysillä matkassa ja löytyikö rahaa. On se julma hinta kyllä siitä. Ei ainakaan tekopalkkaa jää kun korjaa. Jos hupihuutaja niin palaa myyntiin parinviikon sisällä. 7 päivää on aikaa kaupan päättymisestä hoitaa maksu ja nouto.  Nousta joustetaan muutama päivä jos ilmoitat vain mihin mennessä haet tavaran mut raha pitää liikkua 7 päivän aikana

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:22
    • Escucha el Oi!
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2287 : 30.12.2017 kello on 10:06 »
    Toi on jo toistakertaa peräkkäin huutokaupassa ja näköjään tulee kolmaskin kerta. 50e muistaakseni vain maksaa kauppojen peruminen ostajan puolesta.  Minusta voisi olla enemmänkin niin karsii hupihuutajat pois

    mulle tuli mieleen että pakko olla että joku lapsi huutaa eikä tajua mitä tekee... mutta voi kai se joku ihan "täysjärkinen" aikuinenkin olla. harrastus toikin.

    hupihuutajille perumismaksuksiksi vaikka 10% omasta korkeimmasta tarjouksesta, niin vois hieman ilme naamalla muuttua.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2288 : 30.12.2017 kello on 10:16 »
    mulle tuli mieleen että pakko olla että joku lapsi huutaa eikä tajua mitä tekee... mutta voi kai se joku ihan "täysjärkinen" aikuinenkin olla. harrastus toikin.

    hupihuutajille perumismaksuksiksi vaikka 10% omasta korkeimmasta tarjouksesta, niin vois hieman ilme naamalla muuttua.

    Tai sitten kosketusnäyttöpuhel in ja ilman näppäinlukkoa taskussa. Mut ton tarjouksen pystyy kyllä korjaamaan kun soittaa myyntiin ennenkuin kauppa ehtii loppua. Ei ole niin kauhean "kireä" ostepaikka kun monesti annetaan ymmärtää.  Minulle on ainakin henkilökohtaisesti myynnistä käynyt henkilö ottamassa lisäkuvia ja lähettänyt sähköpostiin niitä. Tosin en kyllä lisäkuvia pyydä ellen ihan oikeasti ole ostamassa. Nyt seuraan noita sivuja lähinnä veturi mielessä. Jos sattuis löytyä uudehko lievästi vaurioitunut v6 sprintteri. Sanotaanko 2013 malli vaikka niin ei haittaa vaikka keulan pintaosien olis kaikki rikki kun siihen saa saksasta koko facelift nokan 1600 eurolla.  Mut ei oo osunut vielä kohdalle. Yksi 316cdi melkein uusi olikohan 30tkm oli mut siihen ei riittänyt rahat ja toisekseen kyllä se vetohommissa sais v6 olla. On aika kova kuorma sille 2.2 neloskoneelle tuo iso 7 metriä pitkä auto mikä painaa matkakunnossa noin 3 tonnia ja siihen perään 2 tonnia painava vaunu.

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2289 : 6.01.2018 kello on 15:56 »
    https://beta.blocket.se/ad/75724114
    Joku tälläinen aihio tarttis käydä hakemassa jostain. Mahtaakohan olla joku pila ilmoitus kun mun mittapuunmukaan tuo on niin edullinen että jobbarien olis tuo jo pitäny viedä ajat sitte? On ollu jo muutaman viikon ainakin listoilla. Ajomäärä on varmaan 250tkm eikä 25tkm näin maalaisjärjellä jos ajattelee

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2290 : 6.01.2018 kello on 16:50 »
    https://beta.blocket.se/ad/75724114
    Joku tälläinen aihio tarttis käydä hakemassa jostain. Mahtaakohan olla joku pila ilmoitus kun mun mittapuunmukaan tuo on niin edullinen että jobbarien olis tuo jo pitäny viedä ajat sitte? On ollu jo muutaman viikon ainakin listoilla. Ajomäärä on varmaan 250tkm eikä 25tkm näin maalaisjärjellä jos ajattelee

    Linkki ei toimi

  • Vieras
  • Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2291 : 6.01.2018 kello on 17:56 »
    Linkki ei toimi
    Hmm outoa ite kun tuosta klikkkaan niin auto löytyy kyllä :(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2292 : 6.01.2018 kello on 18:02 »
    Hmm outoa ite kun tuosta klikkkaan niin auto löytyy kyllä :(

    Oho, tältä näyttää.





    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:41
    • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2293 : 6.01.2018 kello on 18:06 »
    Kyllä mulla aukeaa kun klikkailee tuosta jostain eteenpäin. Näin siis kännykällä firefox.

    Mersu sieltä löytyy   :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
    « Vastaus #2294 : 6.01.2018 kello on 18:09 »
    Blocketin mobiilisovelluksen betaversio joka toimii ainoastaan mobiililaitteella

    Blocketin sivuilla ei näemmä pysty ilmoituksen numerollakaan etsimään