Sivuja:
Toiminto
  • #1876 kirjoittanut seppoko 22 Feb 2017
  • Tuossa taitaa olla alaslaskettava sänky saranoilla tai jotain sinnepäin. Koko istuinryhmä on vuoteena ja kerrossängyt takana

    Myynti-ilmosta:

    Lainaus
    PÖYTÄRYHMÄSTÄ VAIVATTOMASTI VUODE SÄHKÖISESTI ALASLASKEUTUVALLA PARIVUOTEELLA!
  • #1877 kirjoittanut Mautoilija 22 Feb 2017
  • Tuossa taitaa olla alaslaskettava sänky saranoilla tai jotain sinnepäin. Koko istuinryhmä on vuoteena ja kerrossängyt takana
    Perheelle isä, äiti(isä, isä tai äiti, äiti) ja pari kersaa. Kun vanhemmat nukkuvat, nukkuvat muutkin. Lapsiperheen auto. Ei aikuisporukalle. Ylimitoitettu ja kulultaan ahdas pöytäryhmä.
  • #1878 kirjoittanut palokurki 23 Feb 2017
  • Perheelle isä, äiti(isä, isä tai äiti, äiti) ja pari kersaa. Kun vanhemmat nukkuvat, nukkuvat muutkin. Lapsiperheen auto. Ei aikuisporukalle. Ylimitoitettu ja kulultaan ahdas pöytäryhmä.
    Olen eri mieltä. Aikuisporukassa kaikki nukkuu yhtä aikaa. Lapsiperheessä lapset menee aiemmin ja on tärkeää, että pöytä on vielä käytössä. Näin siis ainakin meillä.
    Tietysti jos lapset menee taakse aiemmin ja levittää pöytäryhmän sängyn sitten itselle ja vaimolle.
  • #1879 kirjoittanut T-Cat 23 Feb 2017
  • Hep Thumb

    Olisko Seinäjoen suunnalla ketään ystävällistä sielua joka kävisi katsomassa J. Rintajoupilla Fordsonin, https://www.nettikaravaani.com/ci/riviera/1471354 ID 1471354 . Sisäkatossa näyttäis olevan jotain sanomista kuvien perusteella ja Trumaticin tarkka tyyppi olis kiva tietää (pystyykö lisäämään sähkövastuksen siihen.) Ajattelin soittaa huomenna autosta mutta n. 700 km välimatka ei oikein innosta katsomaan "kylmiltään".
  • #1880 kirjoittanut Alan 23 Feb 2017
  • Hyvä alusta on, mutta mitä mahdat tehdä lehmänhönkäyssähköv astuksella oikeasti. Melko joutava, parempiakin sähkölämmittimiä löytyy.  :)
  • #1881 kirjoittanut Humoristi 23 Feb 2017
  • Hep Thumb

    Olisko Seinäjoen suunnalla ketään ystävällistä sielua joka kävisi katsomassa J. Rintajoupilla Fordsonin, https://www.nettikaravaani.com/ci/riviera/1471354 ID 1471354 . Sisäkatossa näyttäis olevan jotain sanomista kuvien perusteella ja Trumaticin tarkka tyyppi olis kiva tietää (pystyykö lisäämään sähkövastuksen siihen.) Ajattelin soittaa huomenna autosta mutta n. 700 km välimatka ei oikein innosta katsomaan "kylmiltään".

    Ite katoin tätä myös tänää  ;D hinta kohillaan. ( Älä huoli en ole vielä autoon siirtymässä   ;) )
    Jos auto olis lähempänä niin kävisin sen sulle kattomassa  Thumb
  • #1882 kirjoittanut kimi 23 Feb 2017
  • Merkkinä tuo Ci on minulle tuntematon. Kuitenkin sisustusratkaisut on mielenkiintoisia tuossa ja takaistuinryhmän muuttaisin parivuoteelliseksi. Alusta mielestäni siitä parhaasta päässä tuon ikäisessä.
  • #1883 kirjoittanut T-Cat 23 Feb 2017
  • Hyvä alusta on, mutta mitä mahdat tehdä lehmänhönkäyssähköv astuksella oikeasti. Melko joutava, parempiakin sähkölämmittimiä löytyy.  :)

    Se lisäisi huomaamattomasti tilan suhteen lämpötehoa. Jos tarvisi lisää niin lisä patteri silloin mukaan.

    Huomristille kiitos kannustavista sanoista.

    Kimin kanssa samaa mieltä, Ci "newer heard", toki olen googlettanut vaihtelevalla menestyksellä tänään. Jos tuon hankin niin tulee parivuode takaistuinryhmän tilalle. Toki siten että pystyy myöhemmin palauttamaan alkuperäiseen muotoon.

  • #1884 kirjoittanut Mautoilija 23 Feb 2017
  • Olen eri mieltä. Aikuisporukassa kaikki nukkuu yhtä aikaa.
    Heti iltavirren jälkeen.
    Kun pöytäryhmäpedin omaavat käyvät levolle, ei muilla ole mahdollisuutta jatkaa illanviettoa. Takapedillisellä tai alkovisella jää pöytäryhmä istuttavaan kuntoon.
    Kimin kanssa samaa mieltä, Ci "newer heard", toki olen googlettanut vaihtelevalla menestyksellä tänään.
    Missähän pimennossa kanssakulkijat ovat? http://www.caravansinternational.it/FI-en/
  • #1885 kirjoittanut kimi 23 Feb 2017
  • Missähän pimennossa kanssakulkijat ovat? http://www.caravansinternational.it/FI-en/

    Olen tietty noita liikenteessä nähnyt, en usko yhdessäkään käyneeni. Koska autoja selaillessa ei houkuttelevaa yksilöä ole tullut eteen, merkki on jäänyt vieraaksi
  • #1886 kirjoittanut retkeilijä 24 Feb 2017
  • ... Aikuisporukassa kaikki nukkuu yhtä aikaa. ...

    Eipä nuku kaikki 60+ aikuiset. Nokosia ja lepohetkiä otetaan ympäri vuorokauden. Enimmäkseen yöllä.  :)

    Yövirkuille luonnossa on syksyisin tähtitaivas ja revontulia, kesällä mm. keskiyön aurinko, komeat ilta- ja aamuruskot, yölaulajalinnut äänessä ja monet eläimet liikkeellä.

    Hyvä alusta on, mutta mitä mahdat tehdä lehmänhönkäyssähköv astuksella oikeasti. Melko joutava, parempiakin sähkölämmittimiä löytyy.  :)

    Tuo "lehmänhönkäyslämmit ys" riittää kylminä öinä kesäaikaan ja se levittää lämpöä  kaikkialle autossa. Lisä lämmitin sitten kylmemmällä (kuten T-Cat sanoi). Jos siis sähköä on käytettävissä, eikä halua kaasua kuluttaa.

    Joskus Trumatic S 3002:n joutuu käynnistämään yön viilennyttyä manuaalisesti. Tuo  Ultrahead sähkölämmitin käynnistynee termostaatin ohjauksella.
  • #1887 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Feb 2017
  • Jos tuon hankin niin tulee parivuode takaistuinryhmän tilalle. Toki siten että pystyy myöhemmin palauttamaan alkuperäiseen muotoon.

    Laita tulevan sängyn alle tilava takatalli. Ulkopuolelle isompi ovi talliin.
    Muistaakseni truman sähkövastus on vajaat 2kw, elikkä ei se aivan lehmän henkäys ole. Jos meinaa lämmittää paljon sähköllä, silloin puhaltimella oleva sähkölämmitin lisäksi. Käy tutkimassa ostos, pidä autokuume pois ja tee raju tarjous, vaikka ysillä alkava.  :D     ...Hyvä siitä tulloo. Thumb
  • #1888 kirjoittanut "Masi" 24 Feb 2017
  • Tuos ois höpölle hyvä vekotin ja miltei 2000 luvulta.
    http://www.performancesarteur.com/dutchstar.php

    Ja joku jolla on tunnukset kylähulluihin, voisi niille linkin laittaa, siellä sivulla on paljon hyviä vehkeitä.
  • #1889 kirjoittanut T-Cat 24 Feb 2017
  • Laita tulevan sängyn alle tilava takatalli. Ulkopuolelle isompi ovi talliin.
    Muistaakseni truman sähkövastus on vajaat 2kw, elikkä ei se aivan lehmän henkäys ole. Jos meinaa lämmittää paljon sähköllä, silloin puhaltimella oleva sähkölämmitin lisäksi. Käy tutkimassa ostos, pidä autokuume pois ja tee raju tarjous, vaikka ysillä alkava.  :D     ...Hyvä siitä tulloo. Thumb

    Eipä tullut tuota autoa. Soitin liikkeeseen josta kerrottiin asiakkaiden olevan tulossa katsomaan autoa. Kohta soitti takaisin ja kertoi asiakkaiden tulleen ja lähteneen, auto on märkä. Kuvassakin näkyi katossa epämääräistä kuprua ja myyjä epäili seinänkin mahdollisesti kastuneen. Etsintä jatkuu :)
  • #1890 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Feb 2017
  • Tuos ois höpölle hyvä vekotin ja miltei 2000 luvulta.
    http://www.performancesarteur.com/dutchstar.php

    Ja joku jolla on tunnukset kylähulluihin, voisi niille linkin laittaa, siellä sivulla on paljon hyviä vehkeitä.

    Eihän siinä mittään. Ennen sanottiin että: Mennä viipoteltiin, että p*rse maata viilsi. Tuossa se kyllä toteutuisi. Minä kun olen niin pieni mies, että mulle välttäisi pari metriä lyhempikin auto. Eikä sittenkään kukaan puhuttelisi nakarilla touotamieheksi.   ;D
Sivuja:
Toiminto