Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (19/1157) > >>

jip59:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.01.2015     kello on 21:04 ---Kuten itse sanoit: 'Kokemusta ei ole....'    8)

--- Lainaus päättyy ---
Loistoesimerkki "osuneesta" lainauksesta.  :laugh: Siis kokemusta ei ole tämän vuosituhannen autoista kuten mainitsin mutta kahdestakin omistamastani Burstnerista joissa oli Truman 3tuhatta sarjan lämmitin. Oli meinaan äänekäs ja epätasainen lämmönjakautuma. >:(
Nykyisessä TransitMatkaajassa on Alden pystypannu ja todella tyytyväinen olen äänettömyyteen ja lämmön tasaisuuteen.

JPS:
Tuo osatoiminen luultavasti toimii ainakin vaunuissa joissa on suljettava makuuhuone.
Itse kokeilin tuossa kovien pakkasten aikaan solikassa,pötköttelin takapetillä ja sähkölämmitys ei meinannut enää riittää,laitoin yläsängystä peiton roikkumaan alasängyn eteen kuitenkin niin että patjan päälle jäi muutama sentti rakoa.
Lämpötila nousi muutamassa minuutissa niin että termaria piti säätää pienemmälle ja köllöttelin yön ilman primuksen poksumista.
Isommissa solikoissahan tuon takapetin saa käsittääkseni suljettua ovella joten toimii varmaan niinkin,säästyy mukavasti kaasua jos yöpyy jossain korvessa tai on pikkusen Sulo Vileeni kuten minä  ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 10.01.2015     kello on 21:12 ---Loistoesimerkki "osuneesta" lainauksesta.  :laugh: Siis kokemusta ei ole tämän vuosituhannen autoista kuten mainitsin mutta kahdestakin omistamastani Burstnerista joissa oli Truman 3tuhatta sarjan lämmitin. Oli meinaan äänekäs ja epätasainen lämmönjakautuma. >:(
Nykyisessä TransitMatkaajassa on Alden pystypannu ja todella tyytyväinen olen äänettömyyteen ja lämmön tasaisuuteen.

--- Lainaus päättyy ---

Kerro tarkemmin, että mikä lämmitin.

Oulaa:
Eikö Kabe ole pohjolan oloihin tehty .
Ainakin niiden esite on täynnä superlatiivejä miten lämpö jakautuu tasaisesti ja hyvin ympäri autoa ja rakenne on
ainutlaatuisen hieno.
Kalliitahan ne ovat mutta ovatko sitten sen verran parempia?
Minoon tuota kuolannu .

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 10.01.2015     kello on 21:12 ---...kahdestakin omistamastani Burstnerista joissa oli Truman 3tuhatta sarjan lämmitin. Oli meinaan äänekäs ja epätasainen lämmönjakautuma. >:(

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli Knaus 500 -vaunussa samanlainen, tarkeni vielä -20 C, mutta kaasua meni hirvittävästi styroxeristeisessä. Lämmönjakauma riippuu putkiston rakenteesta ja suuttimien määrästä.

Hymerin kokemukset kerroin yllä, Combi6 lämmitin. Ei niiden ominaisuuksissa ole mitään yhteistä. Tuo Combi6 on tehokas, hiljainen ja säästeliäs. Alde voittaa kyllä, jos on lattiassa. Muuten ero ei ole satunnaisella talvikäyttäjällä merkityksellinen. Asujat erikseen.

Edellä tämä sama oli jo mainittu...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View