Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.04.2016 kello on 20:09 ---Harvemmin se tuulilasi rikkoutuu niin ettei autoa voi käyttää. Tilaa lasin ja vaihdattaa sitten kun se on tullut. :D
--- Lainaus päättyy ---
Asia sitten selvä....
Kysyin vain siksi, että yhtenä vaihtoehtona mulla olisi vanhemman integroidun hankinta.
Mietitytti vain, josko sellaisen lasin helposti saisi tilattua tarvittaessa. Lasi vaikuttaa kuitenkin aika eksoottiselta.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.04.2016 kello on 20:44 ---Asia sitten selvä....
Kysyin vain siksi, että yhtenä vaihtoehtona mulla olisi vanhemman integroidun hankinta.
Mietitytti vain, josko sellaisen lasin helposti saisi tilattua tarvittaessa. Lasi vaikuttaa kuitenkin aika eksoottiselta.
--- Lainaus päättyy ---
Täälläkö oli juttua jonkin aikaa sitten siitä kun joku auto oli pajalla yli ½ vuotta odottamassa uutta lasia.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.04.2016 kello on 20:21 ---Ajoin vähän vanhemman Flairin ohi tänään maakunnassa. Oli hyytynyt loivaan ylämäkeen valtatiellä, vauhtia varmaan 50 km/h satasen rajoituksessa. Kuka mitäkin arvostaa, jouhevaa suorituskykyä vaiko isoa kokoa.
--- Lainaus päättyy ---
tottumaton kuski vain eka reissullaan
Alan:
Pisti vain miettimään sitäkin, että nykyaikana kannattaa kiinnittää huomiota autoa hankkiessaan myös suorituskykyyn, jos sillä on merkitystä. Olen toki tehnyt yhden Norjan reissun vapaastihengittäväl lä 90-luvun vaihteen vuokravehkeellä, että muistoissa on vieläkin, ja niitä autojakin on edelleen liikenteessä. Tekniikka kehittyy.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.04.2016 kello on 22:49 ---Olen toki tehnyt yhden Norjan reissun vapaastihengittäväl lä 90-luvun vaihteen vuokravehkeellä, että muistoissa on vieläkin, ja niitä autojakin on edelleen liikenteessä.
--- Lainaus päättyy ---
Vastaavallahan mekin aloitettiin, eikä siitä nyt niin kovin montaa vuotta vielä ole. Ylämäkeen kun latasi lintan pohjaan, vauhti silti vaan hidastui ja takana tulijat alkoi kaivelemaan hengityssuojaimia, sillä sen verran paksua tuubaa tuo putkestaan puski ettei tosikaan :(
No seuraavana olikin tuo Renault Master 3.0dCi ja vaikka tuollakin autolla oli jo omaakin massaa 3.100kg, niin varsin iloseen kyllä liikkui, tuolla ei todellakaan oltu mitään teiden tukkoja :)
No nyt sitten on tuo Citroën veturina ja jännityksellä ootellaan kuinka tuo jaksaa sitä omamassaltaan 1200kg nyyttiään liikkeelle repiä. Tehoahan tässä on about samat kuin tuossa ex. as.autossa ja esim. Ford Kugaa myydään 4wd samalla moottorilla sekä 2100kg vetokyvyllä, joten ehkä tuollakin sitten pärjää, we'll see 8)
Eli vaikka tokihan pienemmälläkin pärjää, lomalla ei kiirettä pitäisi olla, mutta silti tuo isompi teho tuo sitä omaa mukavuuttaankin siihen matkantekoon kun on reserviä mitä nakata peliin sitä tarvittaessa. Ja nimenomaan mukavaahan lomalla pitäisi olla, siirtymät mukaan luettuina Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta