Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (157/1157) > >>

Lerssinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.04.2016     kello on 22:49 --- Olen toki tehnyt yhden Norjan reissun vapaastihengittäväl lä 90-luvun vaihteen vuokravehkeellä.
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minä joka mäen päälle pääsin vapaasti läähättävällä 80 luvun kopperollakin  :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.04.2016     kello on 08:47 ---Kyllä minä joka mäen päälle pääsin vapaasti läähättävällä 80 luvun kopperollakin  :D

--- Lainaus päättyy ---
Minä kun ajelin kokeeksi reippaasti yhden serpentiinin ylä- ja alamäkeen vauhdilla, niin ei kyllä paikallinen rekka jäänyt yhtään jälkeen. Tehoja kyllä mulla riitti, mutta alkoi jo uskallus loppua, joten päästin rekan ohi, enkä viitsinyt jäädä tupeksimaan siihen eteen.
Rahtarit sanoo, että syksyn tullen kelpaa taas Norjassakin ajella, kun turistit alkaa vähetä.

Lerssinen:
Rekkaahan se olen ajanut minäkin ja ei mua ahdista turistit ylämäissä..

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.04.2016     kello on 08:53 ---Minä kun ajelin kokeeksi reippaasti yhden serpentiinin ylä- ja alamäkeen vauhdilla, niin ei kyllä paikallinen rekka jäänyt yhtään jälkeen. Tehoja kyllä mulla riitti, mutta alkoi jo uskallus loppua, joten päästin rekan ohi, enkä viitsinyt jäädä tupeksimaan siihen eteen.
Rahtarit sanoo, että syksyn tullen kelpaa taas Norjassakin ajella, kun turistit alkaa vähetä.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän ne niihin mutkiin tottuu ku jatkuvasti niitä mulloja etelään kuskaa. Mutta kun tarpeeksi leipääntyy hommaansa, niin alkaa muiden tielläliikkujien olemassaolo oleen riesa väliinpitämättömäll ä "ammattilaisella" - muka pysähtyy näkyvällä tieosuudella, muut väistäkööt mutkissa..

Kyllähän samaan vauhtiin liki joka hlöautolla pystyy, jos on "yhtä inho niihin mutkiin ja mäkiin". Kerranki paikka jossa rajotin ei haittaa leikkiä  ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.04.2016     kello on 08:47 ---Kyllä minä joka mäen päälle pääsin vapaasti läähättävällä 80 luvun kopperollakin  :D

--- Lainaus päättyy ---

Toiset on lomalla. Sitten toiset siirtymämatkoilla ahmien paikasta toiseen. Ei sen puoleen, joku iveco/fiat kolmen litran koneella oleva kuljin kelpaisi meikäläisellekkin.          ...Eikä edes perintöjä ole tulossa.  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View