Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (969/1158) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: jermu - 10.08.2020     kello on 21:24 ---Mulla oli tosiaan ihan sama ongelma sopivan löytämisessä. 1.5 vuotta Suomesta etsin enkä löytänyt yhtään jota olisin edes käynyt katsomassa.

Olethan tarkastanut sen Ruotsin tarjonnan mistä jossain toisessa ketjussa vinkkasin? Just paremmanpään integroiduissa oli yllättäviä hintaeroja Saksaan verrattuna.

--- Lainaus päättyy ---

Ei sattunut osumaa. Myynnissä oli yksi lähes ajamaton kaksivuotias. Liian kallis minulle ja riski, sillä takuu ummessa eikä ole käytetty, jolloin vikoja ei ole voinut ilmetäkään. Valitettavasti noissa on ollut valmistusvirheistä johtuvia vuotojakin, jotka ovat edellyttäneet tehdaskorjauksen.

Voisi kyllä tutkia uudelleen. Mobile.de:n katson päivittäin, mutta sakut osaa pyytää oikeista yksilöistä riittävästi ja ne silti myös menevät nopeasti. Loput on myynnissä kuukausitolkulla.

jermu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.08.2020     kello on 21:45 ---Ei sattunut osumaa. Myynnissä oli yksi lähes ajamaton kaksivuotias. Liian kallis minulle ja riski, sillä takuu ummessa eikä ole käytetty, jolloin vikoja ei ole voinut ilmetäkään. Valitettavasti noissa on ollut valmistusvirheistä johtuvia vuotojakin, jotka ovat edellyttäneet tehdaskorjauksen.

Voisi kyllä tutkia uudelleen. Mobile.de:n katson päivittäin, mutta sakut osaa pyytää oikeista yksilöistä riittävästi ja ne silti myös menevät nopeasti. Loput on myynnissä kuukausitolkulla.

--- Lainaus päättyy ---
No harmi ettei siellä sopivaa löytynyt. Kannattaa kyllä välillä vilkuilla tarjontaa. Tosiaan Suomeen verrattuna tarjontaa premiumeista ja integroiduista yleensä paljon enemmän. Monet autot oli Ruotsissa halvempia kuin Saksassa.

Ihmeen vähän tuontijuttuja ja kokemuksia Ruotsista. Tuo bytbil.com ei tullut edes ihan heti vastaan kun myyntisivustoa itse etsin.

Alan:
Katsoin Bytbiliä.

Hintataso tuntuu olevan Ruotsissa huomattavasti Saksaa korkeampi ja myymättöminä paljon uusia ylivuotisia autoja. Sellaisia en etsi vaan suunnilleen 4-7 vuotiaita, joita on vähemmän ja hintaa se 10-15 tonnia Saksaa enemmän.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.08.2020     kello on 09:32 ---Katsoin Bytbiliä.

Hintataso tuntuu olevan Ruotsissa huomattavasti Saksaa korkeampi ja myymättöminä paljon uusia ylivuotisia autoja. Sellaisia en etsi vaan suunnilleen 4-7 vuotiaita, joita on vähemmän ja hintaa se 10-15 tonnia Saksaa enemmän.

--- Lainaus päättyy ---
Äkkiseltään minusta hinnat oli Suomenkin hintatasoa korkeammat...

Toki katselin vain retkiautoja.

"Masi":
Ruotsissa tuli reipas vuosi sitten uudet maksut matkailuautoille ja siitä johtuen kauppa pysähtyi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View