Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (968/1158) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.08.2020     kello on 18:19 ---Fränkissä vaikka onkin L-keittiö, ei laskutilaa liikaa ole. Altaiden kansista tulee hanan yläpuolelle tarjoilutaso. Spesiaali uralista  kansissa, jonka varaan rakentuu taso.

--- Lainaus päättyy ---

mulla oli samanlaiset herkut jo vuoden 74 münsterlandissa..  :P

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 10.08.2020     kello on 15:52 ---Juttelin vkl tuossa festareilla 7,8m Lmc intikan omistajan kanssa. Kehui että saisi olla vielä 1-1.5m pituutta lisää. Å:ssa olivat juuri käyneet Lofooteilla. Eikä mitään ongelmia ollut, ilmeisesti pätevä kuljettaja Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Pätevyys ei riitä, jos tila loppuu. Mulla noin kolmannes käytöstä on mökkireissuja. Mittailin viimeksi käydessäni, jotta 8 metrinen on maksimi ja sekin edellyttää maansiirtotöitä. Ihan samalla tavalla tila loppuu osalla alueista. Useamman kerran olen ollut alueella, jossa kuusimetrinen oli ihan maksimi. Ei Suomessa tosin.

Toinen juttu on se, mitä pariskunta tekee lisäpituudella, jos autoon ei tarvita autotallia. Iso takatalli, pitkittäinen takasänky,  L- keittiö ja erilliset suihku ja vessa sopivat 8 metriin hyvin.

jermu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.08.2020     kello on 12:49 ---Tuota minäkin pohdin, mutta kun on ihan erikseen Alde mainittu.

Mulle on joka tapauksessa liian pitkä ja myös vanhempi kuin mitä olen tähän asti katsellut. Suomesta ei sopivaa tunnu löytyvän ja kun sattuu myynnissä olemaan, niin on ylihinnoiteltu.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli tosiaan ihan sama ongelma sopivan löytämisessä. 1.5 vuotta Suomesta etsin enkä löytänyt yhtään jota olisin edes käynyt katsomassa.

Olethan tarkastanut sen Ruotsin tarjonnan mistä jossain toisessa ketjussa vinkkasin? Just paremmanpään integroiduissa oli yllättäviä hintaeroja Saksaan verrattuna.

Edit.
Tässä se mun aikaisempi teksti aiheesta.

https://karavaanari.org/index.php?topic=1943.msg497345.msg#497345

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 10.08.2020     kello on 18:46 ---mulla oli samanlaiset herkut jo vuoden 74 münsterlandissa..  :P

--- Lainaus päättyy ---
Saku on etevä eläin  :laugh:

jermu:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 10.08.2020     kello on 15:52 ---Juttelin vkl tuossa festareilla 7,8m Lmc intikan omistajan kanssa. Kehui että saisi olla vielä 1-1.5m pituutta lisää. Å:ssa olivat juuri käyneet Lofooteilla. Eikä mitään ongelmia ollut, ilmeisesti pätevä kuljettaja Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Mulla kans vajaat 8 metriä nykyinen kulkine. Ihan hyvin ois saanut olla vaikka sen 1 metrin pidempi. Ennen ajokokemuksia nykyisenkin koko hirvitti. Minulla kun ei ole aikaisempaa kokemusta mistään isommasta kalustosta.

Nyt kesän 7 viikon reissun jälkeen huomasi, ettei kasvanut koko vaikuttanut meidän käytössä mihinkään negatiivisesti. Entinen Hymeri oli 6.6m. Ihan samanlailla käytiin keskustoissa jne. tänäkin kesänä.
Yli 6 metrinen ei mahdu yhteen parkkiruutuun ja 9 metrinen menis niihin kahteen ruutuun ihan yhtä hyvin kuin se 6.6 metrinen.

Eri juttu tietenkin jos jossain erikoisen ahtaissa paikoissa kulkee tai ei pihalle mahdu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View