Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (933/1158) > >>

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 14.02.2020     kello on 22:14 ---Kylän baarissako kuultu  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ei kun töissä

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: aakoo - 14.02.2020     kello on 21:05 ---Painoista puhutaan, mutta onko sillä käytännössä merkitystä jos painaa liikaa? eli punnitaanko matkailuvehkeitä oikeasti jossain?

--- Lainaus päättyy ---
Minä en ole välittänyt yhtään, mitä oma kulkineeni täyteen lastattuna painaa, vaikkakin kyllä ihan mielenkiinnosta sen punnitsisin.
Jos ratsioita oikeasti alkavat pitämään useastikin sellaisissakin maissa, missä itse liikun, niin ratkaisuni ei ole ainakaan vaihto pienempään.
Nytkin on oikeastaan painetta kasvattaa kokoa suuremmaksi esimerkiksi tilavamman takatallin saamiseksi. Menee sitten C-kortilla ajettavaksi, mutta mitäpä se nyt sitten haittaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 14.02.2020     kello on 21:46 ---Reipas 1100 kg on omassani, 400 kg takatallissa enkä tunne että ahdas olisi ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ne on noi 'ökyautot' erikseen.
Tavallinen ihminen kuo käy kataksuksessa, niin voi samalla katella painoja.

palokurki:
Jos mulla olisi samanlainen kulkine, kuin Bavarialla, niin minäkin kyllä väliin vähän letkauttelisin. Hyvä, "Masi".  Thumb

https://www.nettikaravaani.com/concorde/carver-821-ls/1537075

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.02.2020     kello on 22:41 ---Ne on noi 'ökyautot' erikseen.
Tavallinen ihminen kuo käy kataksuksessa, niin voi samalla katella painoja.

--- Lainaus päättyy ---

3200 kg oli oma kulkine ilman kuskia. Vettä n. 40 l ja polttoainetta saman verran, märän takakaseinän olen korjannut ennen tuota punnitusta,

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View