Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (825/1161) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.05.2019     kello on 18:00 ---

Niitä voi olla vähän toiselaisiakin. Kannattaa kokeilla.

--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata, tyytyväinen omaani  ;)

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: Sinnipirtti - 19.05.2019     kello on 16:00 ---No nyt ymmärsin. Kaikki mitä olen käynyt katsomassa on ollut pyörivillä hantti ja kuskin jakkaroilla jolloin sänky laskeutuu näiden päälle syöden oleskelutilaa.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri tästä syystä ei voi kuin ihmetellä, miksi sen pedin korkeutta ei voi säätää? Lapset(ja minä) mahtuisivat nukkumaan pienempäänkin tilaan ja alle jäisi enemmän oleskelutilaa.

Tämä seikka on osoitus siitä, että matkailuautojen suunnittelijat eivät niitä käytä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 19.05.2019     kello on 20:22 ---Juuri tästä syystä ei voi kuin ihmetellä, miksi sen pedin korkeutta ei voi säätää? Lapset(ja minä) mahtuisivat nukkumaan pienempäänkin tilaan ja alle jäisi enemmän oleskelutilaa.

Tämä seikka on osoitus siitä, että matkailuautojen suunnittelijat eivät niitä käytä.

--- Lainaus päättyy ---
Tuollaisen "hubbettin" paino on kai kohtalainen ja siihen makaaja(t) päälle. Pitäisi aika järeä mekanismi olla siihen säätöön ettei sano hups jossain kohti.

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.05.2019     kello on 20:24 ---Tuollaisen "hubbettin" paino on kai kohtalainen ja siihen makaaja(t) päälle. Pitäisi aika järeä mekanismi olla siihen säätöön ettei sano hups jossain kohti.

--- Lainaus päättyy ---
Se olisi todella yksinkertainen tehdä, jos mekanismi toimisi niin, että nousee tasaisesti ylös, eikä niin kuin mulla, että kallistuu heti noston alkuvaiheessa.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 19.05.2019     kello on 20:22 ---Juuri tästä syystä ei voi kuin ihmetellä, miksi sen pedin korkeutta ei voi säätää? Lapset(ja minä) mahtuisivat nukkumaan pienempäänkin tilaan ja alle jäisi enemmän oleskelutilaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakaan siinä Bürstnerissä, mikä mulla oli, ei ollut niin paljoa tilaa, että pienikään ihminen pedissä ja illan viettäjä alla samaan aikaan, olisi ollut mahdollista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View