Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
"Masi":
https://www.riepert.de/gebrauchte_von_riepert.html
Turhan Höpöttäjä:
^
Entäs jos on jo liian tolokku. ;)
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.02.2019 kello on 06:50 ---Minä taas en ymmärrä ratkaisuja, joissa vanhemmille ei ole omaa rauhaa, eli käytännössä parivuodetta toisessa päässä kulkinetta.
Vähän tuommoinen pienen bändin keikkabussiratkaisu . Silloinkin vain alapetien kitaristi ja rumpali saa bändärit viereen, basisti ja roudari/äänentarkkailija jää ilman. :)
--- Lainaus päättyy ---
Omaan mieleen sopii tämä paremmin, kuin mikään muu mitä olen puoli-integroiduissa nähnyt. Eli käytännössä muut vaihtoehdot ovat vaikuttaneet olevan pöytäryhmän päälle, eli keskelle autoa katosta laskeutuvat vuode, joka blokkaa kaiken oleilumahdollisuude n autosta käytön ajaksi tai pöytäryhmästä rakentelun, jolla on vähän sama efekti. Eli siis tähän mennessä ainoa puoli-integroidun sisätilaratkaisu, jota edes teoriassa harkitsisin kahden aikuisen ja kahden pienen lapsen asuntoautoksi. Tosin en ole kyllä vaihtamassa puoli-integroituun edelleenkään tässä vaiheessa. Ensisijaisesti nyt olen ajatellut seuraavaksi kokeilla integroitua, jos ei satu tulemaan jotain erikoisen hyvää mahdollisuutta alkoviautosta, joka muutoin vastaa kaikkia tarpeita, vastaan.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 7.02.2019 kello on 21:28 ---https://m.nettikaravaani.com/muu-merkki/extreme/1514740?vifAdCount=5&vifNav=Y
Aikaisemmin en olekkaan törmännyt puoli integroituun jonka sänkyratkaisu voisi meile sopiakin. Tämä menisi nelihenkiselle lapsiperheelle.
--- Lainaus päättyy ---
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-ducato-joint-spl-158-2-3-130-km-kempingowy-kamper-camper-ID6BhCiX.html
Minun silmään näyttäsi nuo yläsängyt vähän niinkuin omatekemältä.
Mutta mene nyt sitten tietämään.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 8.02.2019 kello on 10:49 ---Omaan mieleen sopii tämä paremmin, kuin mikään muu mitä olen puoli-integroiduissa nähnyt. Eli käytännössä muut vaihtoehdot ovat vaikuttaneet olevan pöytäryhmän päälle, eli keskelle autoa katosta laskeutuvat vuode, joka blokkaa kaiken oleilumahdollisuude n autosta käytön ajaksi tai pöytäryhmästä rakentelun, jolla on vähän sama efekti. Eli siis tähän mennessä ainoa puoli-integroidun sisätilaratkaisu, jota edes teoriassa harkitsisin kahden aikuisen ja kahden pienen lapsen asuntoautoksi. Tosin en ole kyllä vaihtamassa puoli-integroituun edelleenkään tässä vaiheessa. Ensisijaisesti nyt olen ajatellut seuraavaksi kokeilla integroitua, jos ei satu tulemaan jotain erikoisen hyvää mahdollisuutta alkoviautosta, joka muutoin vastaa kaikkia tarpeita, vastaan.
--- Lainaus päättyy ---
Se on aika vaikea yhdistelmä; kerrossänky ja takatalli - ilman että alavuodetta joutuu yö/päivämoodiin vaihtaa. Mitäs teet tallin romuille.. Rimorissa mulla oli ohjaamo jouten asumisaikaan - no, sinne piti pihakalusto (tuolit+pöytä) siirtää, jos ei ulkona pitänyt. Nuorimmaiselle keräänty tavaraa, niin ettei omaan sänkyyn sekaan mahtunut - ne sitten päiväksi yläpunkkaan..
Jossakin automallissa takatallin lattia on matalalle tehty (ja perää saa sitten varoa), jolloin alasängyn alle jää hivenen parempi tila. Aika kompromissista kuitenki kyse. Kaikkeen tottuu, tai jos ei, niin vaihtoon..
Minusta lähtökohtaisesti 4hlöä, niin puolikas tai peltikoppi ovat asumisen/nukkumisen kannalta kovin ahtaita - se etupää pitäisi saada nukkumiskäyttöön, niin keskelle jää tilaa oleskeluun. Neljä ihmistä (pl päiväkoti-ikäiset tai alle) kaikki takapäässä - kesällä tulee kuuma/happiloppuu. Joskus tuollaista ratkaisuakin mietin (Kabella oli pohjaratkaisuna myös). Toinen asia on nukkumisrauha..
Kerrosänky erillään takana on ainakin meillä toiminut mainiosti 11 vuotta, ja olisi mennyt aikuiskokoonkin lapsilla - vaan hubbettiin vaihtui..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta