Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (724/1161) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 12.12.2018     kello on 14:48 ---https://www.nettikaravaani.com/concorde/credo/1513142

Kunnon peli kaikilla mausteilla. "Uuden karvalakkikulkineen hinnalla" kunnon katseen kääntäjä, jossa kelpaisi köllistellä pakkasessakin.
Ei kyllä mahdu parkkiruutuun, ei.

--- Lainaus päättyy ---
Mua ottaa aina pattiin tuollaiset vääristyneet kuvat...

Saattaa olla mun oma ongelma, mutta jotenkin tulee huijauksen tunne. Auto näyttää sisäkuvissa, kuin olisi 15 metrin linja-auto.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.12.2018     kello on 16:34 ---Mua ottaa aina pattiin tuollaiset vääristyneet kuvat...

Saattaa olla mun oma ongelma, mutta jotenkin tulee huijauksen tunne. Auto näyttää sisäkuvissa, kuin olisi 15 metrin linja-auto.

--- Lainaus päättyy ---
Oma on saman mittainen eli 799 cm pitkä ja  ei se noin pitkältä näytä ulkoa, eikä sisältä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.12.2018     kello on 16:34 ---Mua ottaa aina pattiin tuollaiset vääristyneet kuvat...

--- Lainaus päättyy ---

Laajakulmaobjektiiv illa saadaan ihmeitä aikaan!

smy:
Kuvitellaan että joku haluaisi ostaa vähän käytetyn matkailuauton mallimerkinnällä t448 jonka hinnat on noin 10teur halvemmat Saksassa kuin kotomaassa. Kummasta se kannattaa ostaa?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 29.11.2018     kello on 22:34 ---Ois kyllä spekseiltään aika sopiva. Paitsi tuo hinta. Viis vuotta vanhempi ja vähän kilsoja lisää, niin voisi olla ballparkissa.

Tai sitten pitäisi osata tingata niinkuin tositeeveessä.

--- Lainaus päättyy ---

No, entäs tämä: https://www.nettikaravaani.com/flair/6000i/1513165

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View