Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
T-Cat:
Minä meinasin jättää Pohjantähdessä ottamatta lasivakuutuksen kun ajattelin Transitin tuulilasin olevan niin halpa että ei kannata maksaa vakuutusta. Selvisi sitten että vakuutus kattaa kaikki "lasit", otin vakuutuksen.
Raksaus:
Ei minullakaan alkoviautossa. Mutta nyt olen vähän ainakin miettinyt integroitua ja silloin tuo lasivakuutus lienisi melko varmasti ruksittava.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 1.12.2018 kello on 17:11 ---Nii, kyllä itselläkin on lasivakuutus
--- Lainaus päättyy ---
Transiitin lasin saa alle 200.- asennettuna ja työn osalta ikuisella takuulla. ei kyllä kannata peruslasia vakuutta. Integroidut ja esim. lämmitetyt on sitten asia erikseen, sellaisen saattaisin hyvinkin vakuuttaa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 1.12.2018 kello on 21:24 ---Transiitin lasin saa alle 200.- asennettuna ja työn osalta ikuisella takuulla. ei kyllä kannata peruslasia vakuutta. Integroidut ja esim. lämmitetyt on sitten asia erikseen, sellaisen saattaisin hyvinkin vakuuttaa
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan tiedät että minulla integroitu
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 1.12.2018 kello on 21:25 ---Varmaan tiedät että minulla integroitu
--- Lainaus päättyy ---
Joo, noin yleensä vakuutusten kannattavuutta ajattelin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta