Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (712/1162) > >>

T-Cat:
Minä meinasin jättää Pohjantähdessä ottamatta lasivakuutuksen kun ajattelin Transitin tuulilasin olevan niin halpa että ei kannata maksaa vakuutusta. Selvisi sitten että vakuutus kattaa kaikki "lasit", otin vakuutuksen.

Raksaus:
Ei minullakaan alkoviautossa. Mutta nyt olen vähän ainakin miettinyt integroitua ja silloin tuo lasivakuutus lienisi melko varmasti ruksittava.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  1.12.2018     kello on 17:11 ---Nii, kyllä itselläkin on lasivakuutus

--- Lainaus päättyy ---

Transiitin lasin saa alle 200.- asennettuna ja työn osalta ikuisella takuulla. ei kyllä kannata peruslasia vakuutta. Integroidut ja esim. lämmitetyt on sitten asia erikseen, sellaisen saattaisin hyvinkin vakuuttaa

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  1.12.2018     kello on 21:24 ---Transiitin lasin saa alle 200.- asennettuna ja työn osalta ikuisella takuulla. ei kyllä kannata peruslasia vakuutta. Integroidut ja esim. lämmitetyt on sitten asia erikseen, sellaisen saattaisin hyvinkin vakuuttaa

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan tiedät että minulla integroitu

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  1.12.2018     kello on 21:25 ---Varmaan tiedät että minulla integroitu

--- Lainaus päättyy ---

Joo, noin yleensä vakuutusten kannattavuutta ajattelin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View