Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 1.12.2018 kello on 09:52 ---Auto miun maun mukaan. Ikä hirvittää. 40 ke kuitenkin hinta.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä siinä hirvittämistä. Ei minun mielestäni.
Jotenkin tuntuu että rakentamismentalite etti erilainen eri merkeissä.
Raksaus:
Helsinki Caravanilla oli portit auki mutta Flair ei ollutkaan aiellä. En tiedä oliko jollain myyjällä ajossa? Ei ollut pihalla, ei huoltohalleissa eikä sisällä. Tarkistin kaikki.
Tuo 6700 mersun alustalla oli kyllä varsin mukavan oloinen laite. Ja vähän tuo polttelisi, mutta realiteetit varmaan tulee vastaan. Joku saa siitä hyvän laitteen. Tuulilasissa oli apukuskin puolella ylhäällä tosin railo. En tiedä lähteekö etenemään. Mitenhän noissa menee se lasivakuutus? Pitääkö kysyä liikkeestä, edelliseltä omistajalta vai yrittää ottaa itse vakuutus ja sitten ilmoittaa että nyt menikin lasi aika pian.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 1.12.2018 kello on 17:00 ---Helsinki Caravanilla oli portit auki mutta Flair ei ollutkaan aiellä. En tiedä oliko jollain myyjällä ajossa? Ei ollut pihalla, ei huoltohalleissa eikä sisällä. Tarkistin kaikki.
Tuo 6700 mersun alustalla oli kyllä varsin mukavan oloinen laite. Ja vähän tuo polttelisi, mutta realiteetit varmaan tulee vastaan. Joku saa siitä hyvän laitteen. Tuulilasissa oli apukuskin puolella ylhäällä tosin railo. En tiedä lähteekö etenemään. Mitenhän noissa menee se lasivakuutus? Pitääkö kysyä liikkeestä, edelliseltä omistajalta vai yrittää ottaa itse vakuutus ja sitten ilmoittaa että nyt menikin lasi aika pian.
--- Lainaus päättyy ---
Nii, kyllä itselläkin on lasivakuutus
Raksaus:
Oletan että vakuutus ei korvaa lasia joka on jo rikkoontunut. Eli tuo pitäisi saada diilattua tod näk sen vakuutuksesta jolla se on rikkoontunut. Jos tällä ei vakuutusta ole niin sitten menee kai seuraavan omistajan piikkiin jos ei liikkeen kanssa jotain sovita ostaessa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 1.12.2018 kello on 20:50 ---Oletan että vakuutus ei korvaa lasia joka on jo rikkoontunut. Eli tuo pitäisi saada diilattua tod näk sen vakuutuksesta jolla se on rikkoontunut. Jos tällä ei vakuutusta ole niin sitten menee kai seuraavan omistajan piikkiin jos ei liikkeen kanssa jotain sovita ostaessa.
--- Lainaus päättyy ---
No eipä tietenkään korvaa, jos valmiiksi rikki...
Varmaan joku tekee siten, että ottaa vakuutuksen ja ilmoittaa rikkoutuneesta lasista hieman viiveellä.
Mulla ei retkuiluauton kaskoon kuulu lainkaan lasivakuutusta. Ihmettelin sitä aikoinaan ja syy oli siinä, että matkailuauton lasi on hyvin kallis. Siksi vakuutus pitää ottaa erikseen.
No retkuiluautooni saa Transporterin lasin hyvin halvalla ilman vakuutustakin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta