Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (642/1162) > >>

aakoo:
https://www.nettikaravaani.com/volkswagen/caddy-maxi/150749 Nyt tahtoo jo enemmän mukavuuksia mutta nuorena miehenä tuo olisi ollut huippujuttu likkakaverin kanssa kesäreissuilla ja miksei käyttöautonakin. Tykkään Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.09.2018     kello on 21:32 ---Mulla on tässä Westfalia Volkkarissa eristeenä kotelomassa, joka Suomessa ruiskutettiin...

Ekassa junakeula Volkkarissa mulla oli styroksit pellin ja verhoilun välissä. Kyllä ruostu iloisesti, kun ei tainnut hengittää.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö metallipinnat kostu tai jäädy kylmällä. Edellisessä kulkimessa oli lämpölasit ohjaamossa, mutta pakkasella alumiiniset karmit oli jäässä.

Haoltu:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.09.2018     kello on 21:32 ---Mulla on tässä Westfalia Volkkarissa eristeenä kotelomassa, joka Suomessa ruiskutettiin...

Ekassa junakeula Volkkarissa mulla oli styroksit pellin ja verhoilun välissä. Kyllä ruostu iloisesti, kun ei tainnut hengittää.

--- Lainaus päättyy ---

Edelleen keskeneräisessä projektissa ilma kiertää korin ulkopellin sisäpinnan ja lämmöneristeen välissä. (suulakepuristettu eriste) Ilma poistuu takana olevista ilmaventtiileistä ulos. Lämpöeristeen paksuus 40-70 mm.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.09.2018     kello on 22:46 ---Eikö metallipinnat kostu tai jäädy kylmällä. Edellisessä kulkimessa oli lämpölasit ohjaamossa, mutta pakkasella alumiiniset karmit oli jäässä.

--- Lainaus päättyy ---
Jäätyyhän ne...

Ne myös kuivuu, kun ei sullo eristettä verhoilun ja pellin väliin siten, että ilma ei kierrä.
Eikö tästä syystä kunnon matkailuatot juuri mätänekin. Kosteus menee jostain saumasta sisään, mutta ei tule tiiviistä rakenteesta ulos.

Turhan Höpöttäjä:
Käykää tinkimässä tuosta kuljin itsellenne:  https://www.nettikaravaani.com/matkaaja/classic/1507820

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View