Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (627/1162) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 28.08.2018     kello on 20:36 --- Tuli muute pyrstnesi tänäpe muute tururus vastaa oli varma sama ku ei oo varmaa muit suames onk joku köyhä ostanu ainaki ollu liikennees ko oli paskane .

--- Lainaus päättyy ---

Tekisi mieli sanoa että: Kylmääki turus. Mutta minun kuljin ei ole tällä viikolla ollut liikenteessä. No, torstaina sitten taas mänemmä.  :D

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.08.2018     kello on 21:25 ---Tekisi mieli sanoa että: Kylmääki turus. Mutta minun kuljin ei ole tällä viikolla ollut liikenteessä. No, torstaina sitten taas mänemmä.  :D

--- Lainaus päättyy ---
No ei ollu sun pyrstneri ku ei oo varma myynnis tai st o ekui paljo posas   Mut mil SI liikut ensviikol varma 88 tuhanne vehkel.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 28.08.2018     kello on 22:21 --- No ei ollu sun pyrstneri ku ei oo varma myynnis tai st o ekui paljo posas   Mut mil SI liikut ensviikol varma 88 tuhanne vehkel.

--- Lainaus päättyy ---

Minun autojen hankinta hinnat on vaatimattomia. En koskaan ole maksanut henkilöautosta 2000e enempi ja kulkimesta 30000e on ehdoton yläraja.

palokurki:
Sisko on etsimässä retkeilyautoa hintaluokassa 10 - 20k.
Aiempaaa karavaanari-taustaa ei ole. Olen selventänyt termistöä, mutta minulla ei ole kokemusta retkiautoista. Mitä mieltä olette vaikka tästä.
https://m.nettikaravaani.com/adria/win/1505765
Tai tästä.
https://m.nettikaravaani.com/knaus/boxstar/1502794

mike:
Erittäin näppärä peli, mut ahdas kylläkin! Kyllä siinä kaks pystyy asustelemaan ja kolmannellekin saa pedin,jonkinlaisen! Sopii parkkiruutuun ja kun laittaa väliverhoja liukuoveen takaoveen sisäpuolelle ja tuulilasi/etuovien ulkopuolelle niin tarkenee juuri ja juuri 20 asteen pakksillakin. Aika pieniruokainen. Jos sopii 2 isoa kaasupulloja mukaan niin aina paranee. Mulla 04 mallisessa 2,3 koneinen adria win jossa alkuperäisenä ei ole ollut kun yks pikkupullo. Käy hyvin myös ainoaksi autoksi. Ei kyllä sovi parkkihalleihin korkeutensa vuoksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View