Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Ylikova:
Ja tälle on saatu nopeusrajoitus 100 km/h jo nyt.
Alan:
Ison perheen auto Pohjois-Pohjanmaalta, sinne niitä uutena myydään. Jospa on käynyt pieneksi.
Kieltämättä hyvännäköinen teippaus.
Lerssinen:
Saa kyllä ajella varovasti kanttareissa ettei tipu peränalta romut tielle, ellei ole sitten ajonaikana nouseva jousitus :)
Raksaus:
Muistelisin, että joku haeskelin tällä palstalla vuosi tai pari sitten autoa, jossa olisi viidelle nukkumapaikat suoraan. Lapsetkin kai olivat jo vähän kookkaampia ja ainakin hänen mukaansa nämä Burstnerit olivat jotakuinkin ainoita, joista petijumpilta voisi jotenkin välttyä. Olikohan että tuosta sivusohvasta oli tarkoitus tehdä kokoaikainen peti yhdelle.Eli kyllä minä ainakin ihan use casen tällaisellekin näen. Itselle huomattavasti loogisempia, kuin bussin kokoiset isota asntoautot jotka ovat todellisuudessa pariskunnan autoja, eli vain perällä parisänky. Mutta näitä on niin paljon, että kohderyhmää on oltava ihan hyvin, joten tässä suhteessa minä olen varmasti mielipiteineni väärässä.
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.08.2018 kello on 21:25 ---Monesti on näillä sivuilla kommentoitu matkailuauton ulkonäöstä. Mielestäni käyttötarve ratkaisee. Nyt: https://www.nettikaravaani.com/burstner/argos-a-747-2g/1507137 ehkä minunkin tekisi mieli mainita, mutta menköön käyttötarve edellä sitten tämäkin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuli muute pyrstnesi tänäpe muute tururus vastaa oli varma sama ku ei oo varmaa muit suames onk joku köyhä ostanu ainaki ollu liikennees ko oli paskane .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta