Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (555/1163) > >>

Raksaus:
Kysymys integroiduista pidempää kokemusta omaaaville. Eli kun olen näitä joskus katsellut, niin aina kuvsissa tuo roikkupedin ympärillä oleva pimennyskangas päästää melkoisesti valoa läpi. Miten on Suomen kesäyössä, jossa on myös valaistus ulkona kunnossa. Toki tässä on kotonakin totuttu nukkumaan kohtuu valoisassa, mutta yksi alkovin hyvistä puolista, mikä itseni yllätti oli se pimeys mihin tuon yläosan kopista saa myös juhannuksena.

Monissa olen nähnyt ratkaisuksi kaikkien ikkunoiden pimennysverhoa. Onko ne myös tuulilasille jokin erityinen lisävaruste ja onko yleinen? Entäs hieman vanhemmissa integroiduissa?

Aakku:
Jos ei hinnalla olisi niin väliä, niin....

CS Reisemobile Rondo
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=250668175&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.m akeId=6500&pageNumber=2&scopeId=MH&searchId=71d0db80-11c2-f6ec-e254-ea2a924265d3

tai miksi ei..
(saattaa mennä täydelle verolle kesän jälkeen)

Westfalia Sonstige Club Joker HD
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252922112&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.m akeId=25600&pageNumber=17&scopeId=MH&searchId=b96a7190-8a3c-13e7-ae0e-8dffdb6d0541

palokurki:
^
^
Eiköhän kaikissa 2000-luvun autoissa ole pimennysverhot joka ikkunassa. Enemmänkin taitavat olla eristystä, kuin pimennystä varten. Pitävät kiinni ollessaan kuuman ja kylmän ulkona. Samalla kulkine muuttuu kirkkaallakin auringonpaisteella kokonaan pimeäksi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 14.05.2018     kello on 08:13 --- Miten on Suomen kesäyössä, jossa on myös valaistus ulkona kunnossa.

--- Lainaus päättyy ---

Nukkumiseen on hyvä ratkaisu: Pistää silmät kiinni, ei näy valo.   ;)

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 14.05.2018     kello on 08:13 ---Kysymys integroiduista pidempää kokemusta omaaaville. Eli kun olen näitä joskus katsellut, niin aina kuvsissa tuo roikkupedin ympärillä oleva pimennyskangas päästää melkoisesti valoa läpi. Miten on Suomen kesäyössä, jossa on myös valaistus ulkona kunnossa. Toki tässä on kotonakin totuttu nukkumaan kohtuu valoisassa, mutta yksi alkovin hyvistä puolista, mikä itseni yllätti oli se pimeys mihin tuon yläosan kopista saa myös juhannuksena.

Monissa olen nähnyt ratkaisuksi kaikkien ikkunoiden pimennysverhoa. Onko ne myös tuulilasille jokin erityinen lisävaruste ja onko yleinen? Entäs hieman vanhemmissa integroiduissa?

--- Lainaus päättyy ---
Yleensä on vekki thermoverhot sekä tuuli- että sivulaseissa. Sängyn ympärillä oleva harsoverho on enempi ettei sängystä valu peitot ja tyynyt pois.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View