Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (42/1157) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  3.08.2015     kello on 07:37 ---No nyt alkaa jo kantavuutta löytymään.  Thumb

Hieno peli olisi tuollainen mutta meilläkin menisi teltta uusiksi kun 8 metrinen on.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuolla sivulla 37 on S-luokan tekniset tiedot .
Siellä tekninen kokonaismassa on 5990 kg .
Massa ajokunnossa 4715 ja kaiken maailman varusteet tietenkin lisäävät omamassaa.
Kahdessakin paikassa autoa  kaupataan 4900 kg kokonaismassalla .
Saako siihen sitten Skandinaaviassa täysiä painoja kun Ruåttalaisillakin on myynnissä S 820 , 4900 kokonaismassalla .

Tässon nyt jotain sekasin kun oikea 820S on Mersun 616 alustalla ja tämähän on 416 alustalla .
Mie en sano ennään mittään ,sori jos olen sekottanu

Turhan Höpöttäjä:
Kyllä tämä painoasia pitäisi saada selväksi, jos minä saisin sen kymmenen vuoden päästä sitten ostetuksi.  ;D

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.08.2015     kello on 21:02 ---Kyllä tämä painoasia pitäisi saada selväksi, jos minä saisin sen kymmenen vuoden päästä sitten ostetuksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
siten vain soittamaan ja kysymään rekisteriotteesta tiedot
ja on kait noita oikeita 820S malleja 616 alustalla jossain

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.08.2015     kello on 21:02 ---Kyllä tämä painoasia pitäisi saada selväksi, jos minä saisin sen kymmenen vuoden päästä sitten ostetuksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tuolta Höpöttäjälle sitten täysipainoinen S820 Hyymeri .
Näyttää olevan tosiaan S820 mallinimellä  mutta  416 alustalla noita keveämpiäkin versioita olemassa  .
Tietäis vaan miksi ?????

Turhan Höpöttäjä:
Ei epäilystäkään ettenkö esittämääsi autoa ostaisi, jos olisin tuon hintasta kuljinta ostamassa. Saisihan tuolla hinnalla uuden kuuden metrin mittaisen jokapojan rumaauton kylmällä peltiohjaamolla ja ahtailla sisätiloilla.
Onhan se isolla ja hyvin varustetulla autolla mukava reissata ja varsinkin leiriytyä. Ei tarvitse heti pysähdyttyä ruveta kalusteita ulos levittelemään, kun autossakin on tilaa. Sateella ja talvella on mukava sisällä viihtyä väljissä tiloissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View