Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.08.2015 kello on 08:24 ---Mihinkä sitä ison kulkimen kanssa telttaa tarvitaan. ?
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki ajoneuvot mitä olen omistanut ovat olleet suojassa silloin kun niillä ei ajeta, omakotitalon hyötyjä joista ei tingitä. ;)
Moottoripyörät viettivät lämpimässä varastossa mutta autojen kohdalla on pitänyt joustaa, kylmää suojaa on vaan ollut niille tarjota.
Turhan Höpöttäjä:
Aivan. Minä haastelin kulkimen sivuun ährätystä teltasta, sinä autotalliteltasta.
Mutta yhäkkin hyvä olisi auto.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.08.2015 kello on 08:25 ---Kaikki ajoneuvot mitä olen omistanut ovat olleet suojassa silloin kun niillä ei ajeta, omakotitalon hyötyjä joista ei tingitä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei riitä OKT, pitää olla lisäksi tonttia ja "sopiva" sijainti. Itsekin jos tuolle autolle teltan suojaksi laittaisin, varmasti tulisi joltain taholta sanomista, vaikka se kuinka omalla tontilla olisikin :-\
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 3.08.2015 kello on 09:26 ---Ei riitä OKT, pitää olla lisäksi tonttia ja "sopiva" sijainti.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo sijainti tosiaan onkin monessa kohtaa se ongelmakohta ei niinkään se tontin koko. Meillä tuosta teltasta kun ei näy päätielle (joka sekin on umpitie ja meidän jälkeen 3 taloa) kuin etuseinä ja sekin on 15 metrin päässä tiestä ja kun pitää vaan oven kiinni niin ei harmittane ketään.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.08.2015 kello on 09:38 ---Meillä tuosta teltasta kun ei näy päätielle (joka sekin on umpitie ja meidän jälkeen 3 taloa) kuin etuseinä ja sekin on 15 metrin päässä tiestä ja kun pitää vaan oven kiinni niin ei harmittane ketään.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan. Itsellä kun tuo as.auton säilytyspaikka on tuossa ihan täysin esillä, vilkkaasti liikennöidyn tien vieressä ja ihan auton kylkeä hipoen kulkee vielä fillaritiekin, niin... Tietty olisihan Rellu mahdollista sombata tuohon autotallin ovenkin eteen ja säilytellä tuota käyttistä sitten vaikka kadulla, mutta ei tuo Rellu yhtään sen enempää"piilossa" tuossa ajotielläkään kyllä olisi. Ehkä yksi vaihtoehto olisi myös talvikausipaikka jossain alueella ja nykertää sinne sen katoksen auton ylle, mutta... :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta