rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tuulilasikamera.  (Luettu 4002 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:10
  • Knaus Eifelland
Vs: Tuulilasikamera.
« Vastaus #15 : eilen kello 12:29 »
Garmin mini on taas niin helppo, että en ole koskenut siihen moneen kuukauteen. 128 mb muistikortille mahtuu tavaraa.

Olis ehkä pitänyt välillä koskea. Kynnys alkaa perkaamaan videoita on aika korkealla. Nyt viikon sisällä pari kynnyksen ylittävää tapahtumaa, eikä kumpaakaan niistä muistikortilta löytynyt. 128 gb kortilta löytyi vain satunnaisia uudempia ja vanhempia pätkiä.
Olen luottanut aina siihen, että punainen merkkivalo palaa ajossa ja hommat menee purkkiin, niin se uutenakin toimi. 😮

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:18
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Tuulilasikamera.
« Vastaus #16 : eilen kello 12:54 »
Olis ehkä pitänyt välillä koskea. Kynnys alkaa perkaamaan videoita on aika korkealla. Nyt viikon sisällä pari kynnyksen ylittävää tapahtumaa, eikä kumpaakaan niistä muistikortilta löytynyt. 128 gb kortilta löytyi vain satunnaisia uudempia ja vanhempia pätkiä.
Olen luottanut aina siihen, että punainen merkkivalo palaa ajossa ja hommat menee purkkiin, niin se uutenakin toimi. 😮

Tuossa Transcend DrivePro kamerassa on sivussa nappi, jolla saa kuvauksessa olevan pätkän tallennettua erilliseen kansioon, jolloin sen päälle ei kirjoiteta

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:10
  • Knaus Eifelland
Vs: Tuulilasikamera.
« Vastaus #17 : eilen kello 13:23 »
Tossa omassa oli idea nauhoittaa kaikki 128 kortille, siihen mahtuu varmaan jo parin viikon ajot ja kun kortti täyttyy, homma lähtee alusta. Näin se toimikin alussa. 🙂
Täytyy ens viikolla formatoida kortti ja päivittää kamera.

Harmi kun olis ollut pari pätkää... mutkatiellä sokean jyrkän mutkan takaa tuli taksi-Skoda minun kaistaa ja teki siinä hyvät muuvit. Ja pari päivää sitten musta Mersun sähköinen katumaasturi kaahasi Porvoon keskustassa ohitellen ja homma huipentui punaisia päin ajoon kahden kaistan päällä ajaen ja samalla kääntyen. 😮

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:21
  • Eläkeläinen
Vs: Tuulilasikamera.
« Vastaus #18 : eilen kello 13:37 »
Minulla on Garmin DashCam 35.
Tyytyväinen olen ollut tuohon. Kokeilin joskus kalliimpaa. Olikohan Garmin DashCam 57.Ei hyvä kuva mielestäni.