Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Cabbyn kohtalo selviää tammikuussa
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 12.01.2015 kello on 15:43 ---Itse tulkitsisin asian toisin. Paikallaan "jumittavien" määrä kasvanut hieman ja liikkuvat siirtyvät matkailuajoneuvoihi n. Kuten mekin teimme. Matkailuautolla emme taasen ole montaa kertaa yöpyneet leirintäalueella koske ne eivät m-autolle tarjoa rahalle vastinetta.
--- Lainaus päättyy ---
Sama vastine,kuin vaunulle Thumb
Catiska:
No ei ole. Vaunussa tarvitsimme sähköä, sille olemattomalle jätevesisäiliölle tyhjennystä päivittäin ja pieneen vesisäiliöönkin kannulla vettä usein kun se piti olla tyhjänä ajonnaikana.
M-autolla nuo asiat ei ole tarpeen päivittäisenä rutiinina joten ne voi hoitaa liikkumisen yhteydessä huoltoasemilla.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 12.01.2015 kello on 15:52 ---No ei ole. Vaunussa tarvitsimme sähköä, sille olemattomalle jätevesisäiliölle tyhjennystä päivittäin ja pieneen vesisäiliöönkin kannulla vettä usein kun se piti olla tyhjänä ajonnaikana.
M-autolla nuo asiat ei ole tarpeen päivittäisenä rutiinina joten ne voi hoitaa liikkumisen yhteydessä huoltoasemilla.
--- Lainaus päättyy ---
No on sulla ollut surkee vaunu,mulla vedet kesät talvet säiliössä,ja ajon aikana Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.01.2015 kello on 15:55 --- No on sulla ollut surkee vaunu,mulla vedet kesät talvet säiliössä,ja ajon aikana Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Montako litraa?
Asautossa raikasvettää yleensää 100 - 150 ja harmaavesisäiliö 100 tai enemmän
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.01.2015 kello on 15:59 ---Montako litraa?
Asautossa raikasvettää yleensää 100 - 150 ja harmaavesisäiliö 100 tai enemmän
--- Lainaus päättyy ---
Riittävästi Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta