Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Karavaanarin TV :t 12/ 230v

<< < (32/53) > >>

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: AJURI - 15.06.2016     kello on 17:04 ---Onko tuo Ufo antenni muuten jotenkin parempi kuin harava-antenni. Ilmeisesti ei tarvii käännellä mihinkään.?

Vai tarviiko joissain paikoissa? Itse en näitä asioita vielä oikein hokaa, sen verran uusi tää harrastus. Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Vaunussa oli Triax Ufo, ei tarvinnut käännellä, joskus piti vähän nostaa.  Tuon perusteella en asentaisi Triacia(kaan) ilman nostomahdollisuutta .
Autossa  harava-antenni, pitää käännellä ja vähäinen nostovara käyttää melkein aina.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: AJURI - 15.06.2016     kello on 17:04 ---Onko tuo Ufo antenni muuten jotenkin parempi kuin harava-antenni. Ilmeisesti ei tarvii käännellä mihinkään.?

Vai tarviiko joissain paikoissa? Itse en näitä asioita vielä oikein hokaa, sen verran uusi tää harrastus. Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tuollainen ympärisäteilevä (Ufo yms.) on huonossa kentässä epäherkempi kuin suunta-antenni (harava-antenni). Eli, jos liikut sellaisissa paikoissa missä signaalit todella huonot ja haluat katsoa töllöä niin silloin harava, muuten pärjännee ympärisäteilevällä, IMHO. Pohjoisessa joissain paikoin ollut hankaluuksia suunta-antennillakin.

Hauho:
Minulla on ollut UFO kauan, eri malleja, eri autoissa.  Paras oli se veneisiin myyty malli jota ei taida nykyään olla ohjelmassa.
Kriittisissä paikoissa olen havainnut että Ufon olisi oltava nostettavassa mastossa koska saattaa joissain paikoissa olla että parinkymmenen sentin korkeusero antaa kuvan eikä ole kiinni että korkeammalle, joskus myös alemmas niin vastaanotto onnistuu.
Nyt on kiinni kattokaiteessa eikä toimi kaikkialla kaikki lähetys/vastaanottopaketit.

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 11.06.2016     kello on 14:27 ---noniin soitti powerista takasin  Thumb erittäin hyvää asiakaspalvelua  Thumb
EPG löytyy elis se elektroninen ohjelma opas. mutta yllättävää oli että löytyy myös VGA liitäntä tietokenetta varten ja scart liitin.
sanoivat päivittävänsä tiedon nettiin.
että olisko vanhempaa mallia  ::) noh tilaukseen menee  Thumb
toi on vissiin joku tarjoustuote/mainostuote kun valkoinen on sen 229€ ja musta sen 149€
https://www.power.fi/televisiot-ja-tarvikkeet/televisiot/finlux-fin20dvdbk-20-led-tv-dvd/p-255942/

--- Lainaus päättyy ---

Telkkari on kyllä hyvä  Thumb ääni on parempi mitä vanhassa. Selkeät valikot ja kuva tosi hyvä myös sivusta katsottuna.

sunnuntaina tilasin perjantaina oli kotiovelle.

Teukka-74:
^
No niin  Thumb Hyvä etten "sutta" suositellut  :) Me on oltu myös hyvin tyytyväisiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View