Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Karavaanarin TV :t 12/ 230v
t.n.t:
Procasterissa ei ole 5V antennisyöttöö joten triaxin antennin kans täytyy olla kolmenkympin kikkare antenninpiuhassa jotta saa kuvan näkyviin. Muuten hintaansa nähden oiva peli Thumb
ose:
Procasterilla näkyy ihan haravalla ja hyvin ja joka paikassa missä olen liikkunut, enemmän Pohjois kuin Etelä-Suomessa. Olisko vihdoin halpa ja hyvä samassa paketissa;)
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 15.06.2016 kello on 11:06 ---Procasterilla näkyy ihan haravalla ja hyvin ja joka paikassa missä olen liikkunut, enemmän Pohjois kuin Etelä-Suomessa. Olisko vihdoin halpa ja hyvä samassa paketissa;)
--- Lainaus päättyy ---
Juu kyllä näkyy ja hyvin, ihan haravalla, ainakin meidän pihassa ! Sijainti Nokia
relluttelija:
Finluxin 15" ja 24" on tällä hetkellä vaunussa. Molemmilla löytyy kanavat helposti, normaali harava katolla.
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: t.n.t - 15.06.2016 kello on 08:44 ---Procasterissa ei ole 5V antennisyöttöö joten triaxin antennin kans täytyy olla kolmenkympin kikkare antenninpiuhassa jotta saa kuvan näkyviin. Muuten hintaansa nähden oiva peli Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Onko tuo Ufo antenni muuten jotenkin parempi kuin harava-antenni. Ilmeisesti ei tarvii käännellä mihinkään.?
Vai tarviiko joissain paikoissa? Itse en näitä asioita vielä oikein hokaa, sen verran uusi tää harrastus. Thumb Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta