Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Hobby 650 ilmastointi??

<< < (3/11) > >>

Haapaniemen Paroni:
J.T Montako vehettä kaatunut ilmastoinnin takia,kun katolla? Ja ihaa se on nykypäivänä hiljanen laite,kun saavuttaa säädetyn lämpö tilan,ja tämä kokemuksesta,ja ei se kondessio vesi kastele...

Catiska:
Agregaatilla kannattaa tehdä se sähkö suoraan ilmastoinnille, ei kierrättää akun kautta. Tuo olisi vaunuunkin ainoa toimiva yhdistelmä jos ilman verkkovirtaa potää pärjätä, tilat ja kantavuus vain taitaa tehdä kiusaa jos nuo kaikki sinne haluaa. Polttoainesäiliökin pitäisi johonkin mahduttaa.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  6.01.2015     kello on 17:47 ---J.T Montako vehettä kaatunut ilmastoinnin takia,kun katolla? Ja ihaa se on nykypäivänä hiljanen laite,kun saavuttaa säädetyn lämpö tilan,ja tämä kokemuksesta,ja ei se kondessio vesi kastele...

--- Lainaus päättyy ---

Liekkö yhtään kaatunut, mutta ainakin meillä kattomalli oli vetoinen ja meluisa verrattuna lattialle asennettuun. Se meni vaunussa parisängyn alle ja putket jakoi viilennyksen tasaisemmin. Itse en enää huolisi kattomallia vaikka se halvempi onkin.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska -  6.01.2015     kello on 17:50 ---Liekkö yhtään kaatunut, mutta ainakin meillä kattomalli oli vetoinen ja meluisa verrattuna lattialle asennettuun. Se meni vaunussa parisängyn alle ja putket jakoi viilennyksen tasaisemmin. Itse en enää huolisi kattomallia vaikka se halvempi onkin.

--- Lainaus päättyy ---
Minä vuonna?

Catiska:
2011 oli lattiamallin asennus, kattolaite asennettiin 2010.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View