rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tuusula kuntana?  (Luettu 1421 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
  • Porvoo
Tuusula kuntana?
« : 5.01.2015 kello on 21:12 »
Oletko tuusulalainen?
Toimiiko kunnan palvelut?
Terveyspalvelut?
Uimahalli, ladut...jne.?
Teiden kunnossapito?

Viihdytkö?

• Vieras
  • Vs: Tuusula kuntana?
    « Vastaus #1 : 5.01.2015 kello on 23:54 »
    -en ole
    -en tiedä
    -en tiedä
    -uimahalli iso Thumb, hiihtoladut omalla urheilukeskuksen alueen tuntemuksella  Thumb
    -autolla en ole ikinä (teiden kunnon takia) jumiin jäänyt

-usein olen meinannut Tuusulaan muuttaa, mutta jotenkin se on aina muuttunut muuksi. Entinen kumppani ja useampi kaveri siellä on asunut/asuu, eikä ole moittineet. Tytärtä sinne myös muutaman vuoden kuskasin harrastuksiin.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
    • Eipä turhia höttyillä :)
    Vs: Tuusula kuntana?
    « Vastaus #2 : 6.01.2015 kello on 10:40 »
    1) Olen ollut 1985...1994, Lahela
    2) Tuolloin ihan OK, sen mitä itse niitä tarvitsin = aika vähän
    3) Kerran jouduin tuona aikana terkkarissa käymään eikä moitteen sanaa ole mieleen jäänyt
    4) En ole ikinä käyttänyt
    5) Ihan OK, itse asiassa jopa paremmin mitä tänä päivänä Hki
    6) Kyllä viihdyin, mutta oma auto = must, julkisten kulkiessa pari bussia aamuin illoin, Hki ja takasin ja se siitä

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:32
    • Kohtele toisia kuten toiset sinua
    Vs: Tuusula kuntana?
    « Vastaus #3 : 6.01.2015 kello on 11:22 »
    Muutin -94 Helsingistä Lahelaan.
    Mitään erittäin negatiivistä en voi Tuusulan kunnasta sanoa.
    Omakotitontit alueellamme ovat suurehkoja, (yli 1500 neliötä), katujen hoito annettu yksityiselle yritykselle joka osaa hoitaa kadut siten ettei portin eteen edes tule aurausvallia.
    Terkkari toimii kohtuullisesti, nyt tulossa ongelma kun Hyrylän piste uhataan siirtää Hyvinkäälle.
    Kunta lienee viimeinen pääkaupunkiseudun "maalaisalue" jossa on sekaisin maanviljelystä ja pieniä asuntoalueita.
    Hyvin rauhallista, hyvät naapurit ei järjestyshäiriöitä eikä muutakaan rikollisuutta kovin paljoa.
    Tuusula on sen verran levällään ja kaukana jotta konnien ei kannata tulla tänne.
    Työpaikkoja aika vähän verrattuna muihin ympäristökuntiin.
    Olen nyt 20 asumisvuoden jälkeen tutkinut muita vaihtoehtoja kun asunto on liian suuri mutta en ole löytänyt parempaa.