rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: toimiko teillä netti tänään ?  (Luettu 2783 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
toimiko teillä netti tänään ?
« : 19.04.2011 kello on 23:41 »
itse en saanut auki kuin iltasanomat ja huutonetin sivut , mut nyt kyl jo toimii taas kaik sivut ihan hyvin ... no eipä tuo haitanut , kun oli kaunis päivä ja sain backabalatsin pestyä ja pääsee täysistunollakin  nauttimaan linunlauluista.. minulle voiskin olla hyväks , et päivisin ois netti pois käytöst  ei tulis niin orjallisesti roikuttua täällä ja tuolla joka sivuilla , mut nyt oon taas roikkunut liian pitkään , jot hyvää yötä sanon vaan ja pompin nukkumaan  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:28
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: toimiko teillä netti tänään ?
« Vastaus #1 : 19.04.2011 kello on 23:49 »
Kaikki muut ihan "normaalisti", paitsi org hetken aikaa illalla.  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: toimiko teillä netti tänään ?
« Vastaus #2 : 19.04.2011 kello on 23:49 »
Mulla oli hetken aikaa orgin sivut poikki. ei yhteyttä. Nyt toimii taas normaalisti.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:26
  • Epsoo
Vs: toimiko teillä netti tänään ?
« Vastaus #3 : 19.04.2011 kello on 23:55 »
Meni vahingossa väärään kohtaan täppi, kun konfiguroin automaattisiksi varmistustallennuks et. Niin sivustolle ei sen takia päässyt.
Jushi69 laittoi viestiä tuonne FB:n puolelle josta sain tiedon ja korjasin sen heti.

Anteeksi.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: toimiko teillä netti tänään ?
« Vastaus #4 : 20.04.2011 kello on 00:01 »
Meni vahingossa väärään kohtaan täppi, kun konfiguroin automaattisiksi varmistustallennuks et. Niin sivustolle ei sen takia päässyt.
Jushi69 laittoi viestiä tuonne FB:n puolelle josta sain tiedon ja korjasin sen heti.

Anteeksi.

Ole hyvä, tapaturmia sattuu meillekin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:56
Vs: toimiko teillä netti tänään ?
« Vastaus #5 : 20.04.2011 kello on 09:54 »
Meni vahingossa väärään kohtaan täppi, kun konfiguroin automaattisiksi varmistustallennuks et. Niin sivustolle ei sen takia päässyt.
Jushi69 laittoi viestiä tuonne FB:n puolelle josta sain tiedon ja korjasin sen heti.

Anteeksi.
Sattuuhan noita..

Minä jo luulin kirjoittaneeni jotain sopimatonta kun ilmo oli jotain "../index.php .. 443 - Forbidden "  ::) Hetken päästä kännyllä kuitenkin pääsi..