Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vapaa BMW -keskustelu

<< < (14/51) > >>

jva61:
Voi se älli loppua sillä 100 heppasen kuskillakin Thumbd kyllä teho on poikaa :laugh: Ohitukset onnistuu turvallisemmin kun vehkeet kiihtyy eikä tarvii roikkua ohitettavan vierellä. Motskarilla tulee kyllä ohiteltua, tuo auto vaatii jo pitkän suoran ja siltikin pelottaa

nurmi:
Oma harraste BMW  :)

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: nurmi - 17.12.2014     kello on 17:47 ---Oma harraste BMW  :)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Hieno, kyllä passaa cruisailla kauniina kesäpäivänä luu akkunasta ulkona.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 17.12.2014     kello on 17:37 ---Saattaa se 100hv autoilia harkita mitä tekee, kun taas henkilö jolla on auto 300hv ja kiusa mielessä ei osaa harkita.
Ei siihen sen kummempaa tarvitse.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri noin se menee, silloin kun mulla oli moottoripyörä joka kiihtyi 0-100km/h alle neljän sekunnin niin kyllä sillä tuli tehtyä myös ohituksia joita ei ole enää sen koommin tullut tehtyä ja täytyy tunnustaa, pitihän sitä suorituskykyä myös näyttää vaikka näin jälkikäteen se tyhmältä tuntuukin.

Joka ostaa tehokkaan auton niin onko ketään joka ei ole halunnut näyttää auton tehoa muille kanssa-autoilijoille, rohkeasti vain käsi pystyyn, ei välttämättä tarvitse sitä täällä tunnustaa kun ei sitä kukaan uskone, en minä ainakaan.  ;)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.12.2014     kello on 17:54 ---Juuri noin se menee, silloin kun mulla oli moottoripyörä joka kiihtyi 0-100km/h alle neljän sekunnin niin kyllä sillä tuli tehtyä myös ohituksia joita ei ole enää sen koommin tullut tehtyä ja täytyy tunnustaa, pitihän sitä suorituskykyä myös näyttää vaikka näin jälkikäteen se tyhmältä tuntuukin.

Joka ostaa tehokkaan auton niin onko ketään joka ei ole halunnut näyttää auton tehoa muille kanssa-autoilijoille, rohkeasti vain käsi pystyyn, ei välttämättä tarvitse sitä täällä tunnustaa kun ei sitä kukaan uskone, en minä ainakaan.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Minäää tunnustan,,kon pitää osata oikeesti käsitellä moista värkkiä, kun on muitakin liikenteessä,,niin enpä ala vtuileen muille vaan kiltisti ajelen...vaan kun tie on tyhjä  silloin saatan testailla jotain kivaa  muutenhan mä ajelen 80km/h hjyvin kiltisti...
Tietty se myös ett mulleioo ketään kyytiss..ko pelleillään..jos

Eikä nämä vanhukseni enää niin tehokkaita oo :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View