Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vapaa BMW -keskustelu
jva61:
Minä taas ehdottasin vapaita ajoharjoitteluratoj a lisää, siellä sais opetella ja kokeilla autojaan suljetulla alueella.
Ennen oli melkeen joka järvellä talvisin rata jota mekin pidettiin omilla kustannuksilla auki, sitte viherpiiperöt keksi kuinka vaarallista sekin on ja homma kiellettiin Thumbd Väitän että me jotka harjoteltiin osattiin myös käsitellä autoa paremmin kun nykyset kuskit. Tältäkin järvenjäältä on oppinsa hakenut yksi juniori Suomen mestari ja lukuisia muita rallia harrastaneita, itse mukaan luettuna
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 17.12.2014 kello on 16:50 ---Minä taas ehdottasin vapaita ajoharjoitteluratoj a lisää, siellä sais opetella ja kokeilla autojaan suljetulla alueella.
Ennen oli melkeen joka järvellä talvisin rata jota mekin pidettiin omilla kustannuksilla auki, sitte viherpiiperöt keksi kuinka vaarallista sekin on ja homma kiellettiin Thumbd Väitän että me jotka harjoteltiin osattiin myös käsitellä autoa paremmin kun nykyset kuskit. Tältäkin järvenjäältä on oppinsa hakenut yksi juniori Suomen mestari ja lukuisia muita rallia harrastaneita, itse mukaan luettuna
--- Lainaus päättyy ---
Puhut vähän mutta asiaa Thumb
aaoulusta:
^^ ei tykkää nuo ympäristön suojeliat enää jääradoista,,muuten on hyvä harjoitusratana
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 17.12.2014 kello on 16:33 --- Et voi olla tosissas ;) Ja saisko perustelun?
--- Lainaus päättyy ---
Saattaa se 100hv autoilia harkita mitä tekee, kun taas henkilö jolla on auto 300hv ja kiusa mielessä ei osaa harkita.
Ei siihen sen kummempaa tarvitse.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 17.12.2014 kello on 17:37 ---Saattaa se 100hv autoilia harkita mitä tekee, kun taas henkilö jolla on auto 300hv ja kiusa mielessä ei osaa harkita.
Ei siihen sen kummempaa tarvitse.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä yhtään kolaria tullut ja ohitukset järjen kanssa ;) :D En minä ainakaan 100hv vehkeellä lähde rekkaa ohittamaan,pitä olla pitkä suora tai lentokenttä ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta