Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vapaa BMW -keskustelu

<< < (7/51) > >>

Haapaniemen Paroni:
Niin se meni minunkin 540 e34 kun juna vaikka ei ollut nelikko Thumb

virpimu76:
Huom! Tämä ketju on alunperin erotettu SsangYong -keskustelusta.
- Alan

Kiitos Herra Alan

Ehkä vähän lähti lapasesta :)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 17.12.2014     kello on 00:44 ---Niin se meni minunkin 540 e34 kun juna vaikka ei ollut nelikko Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Taitaapi olla enempi ajotaidoista kiinni ;D
Vaikka uusimmissa pärjää varmasti jo surkeempikin kuski ;D

Itse en tuolla audilla halua minnekkään juur lähteä,,kon luotan bemun kykyyn pitää mami tiellä  ja audi =4veto..ei,, ei vaan toimi ::)

Catiska:
Minulla on ollut monia kotteroita ja pääosin ihan hyvät muistot niistä jäi. Joskus kauan sitten (varmaan 10v) minulla oli 530D BMW. Ajoin sen 274tkm kilsoille asti, likimain ongelmitta. Vain nokka-akselin asentutunnistimen anturi vaihdettiin, mikä sekin on halpa ja nopsa toimenpide.
Eli tuosta jäi mukavat muistot jo jotenkin on sellainen kutina että seuraava kuljin voisi taas olla BMW. Välissä oli näet yksi E-mersu jonka jälkeen siirryin katumaasturiosiolle, eli Audi Q7.
Audini pesuteella en allekirjoita edellisen väitettä etteikö Audin neliveto toimisi. Minusta Torsen-pyörästö toimii vallan mainiosti. Peittosi mennen tullen useimmat kilpasiskonsa tienpäällä. Maastossa sillä en ajanut, siihen minulla on pätevämmätkin kapineet.

Sitten tulikin Brabuksen rakentama ML Mersu joka sekin toimii ihan nokko ja sysää aika tulisesti maasturiksi kun oikasi oikean nilkan  ;D

Mutta, nyt Baijerilainen on alkanut kuiskutella taas korvaan...

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 17.12.2014     kello on 08:40 ---Minulla on ollut monia kotteroita ja pääosin ihan hyvät muistot niistä jäi. Joskus kauan sitten (varmaan 10v) minulla oli 530D BMW. Ajoin sen 274tkm kilsoille asti, likimain ongelmitta. Vain nokka-akselin asentutunnistimen anturi vaihdettiin, mikä sekin on halpa ja nopsa toimenpide.
Eli tuosta jäi mukavat muistot jo jotenkin on sellainen kutina että seuraava kuljin voisi taas olla BMW. Välissä oli näet yksi E-mersu jonka jälkeen siirryin katumaasturiosiolle, eli Audi Q7.
Audini pesuteella en allekirjoita edellisen väitettä etteikö Audin neliveto toimisi. Minusta Torsen-pyörästö toimii vallan mainiosti. Peittosi mennen tullen useimmat kilpasiskonsa tienpäällä. Maastossa sillä en ajanut, siihen minulla on pätevämmätkin kapineet.

Sitten tulikin Brabuksen rakentama ML Mersu joka sekin toimii ihan nokko ja sysää aika tulisesti maasturiksi kun oikasi oikean nilkan  ;D

Mutta, nyt Baijerilainen on alkanut kuiskutella taas korvaan...

--- Lainaus päättyy ---

Meillä onkin toooosi vanha tuo audi  vm88   :laugh: :laugh: :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View