Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vapaa BMW -keskustelu
88k5:
Minusta tässä ei ole ollut ketään loukkaavaa esillä (txtiä tai kuvaa) - ainoastaan linkki kuvaan.. Se kuka linkin avaa, noin yleiselläkin tasolla, ottaa riskin mitä löytyy.. Toisaalta kun bemaripimu on ite aloittaja, koen että hänellä on enempi 'oikeutta' ohjailla keskustelua haluamaansa suuntaan.
Vähän niinkuin karaokebaari; ei pidä mennä, jos ei myötähäpeää kestä :laugh: ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.02.2015 kello on 13:49 ---Minusta tässä ei ole ollut ketään loukkaavaa esillä (txtiä tai kuvaa) - ainoastaan linkki kuvaan.. Se kuka linkin avaa, noin yleiselläkin tasolla, ottaa riskin mitä löytyy.. Toisaalta kun bemaripimu on ite aloittaja, koen että hänellä on enempi 'oikeutta' ohjailla keskustelua haluamaansa suuntaan.
Vähän niinkuin karaokebaari; ei pidä mennä, jos ei myötähäpeää kestä :laugh: ;D
--- Lainaus päättyy ---
Just näin ;) Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 19.02.2015 kello on 13:29 ---Ok migel...perille meni..Olen taas viikon hiljaa,,saatte olla rauhassa..alkaa nyt heti... :-*
--- Lainaus päättyy ---
Käyköhän niinkuin Tiplomaatille... ::) ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 19.02.2015 kello on 14:36 ---Käyköhän niinkuin Tiplomaatille... ::) ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eli hyvin ;) Thumb
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.02.2015 kello on 13:34 ---Minun tietääkseni,tämä foorumi ei ole sidoksissa mihinkään uskonlahkoon,joten sallitaan pienet alapään jutut ;) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Oli kyse hyvästä mausta eikä mistään uskonlahkosta enkä osaltani halua alapääjuttujen leimaavan tätä saittia. Luulisi niille löytyvän omat osionsa jonkun muun käyttäjäpiirien taholla ja senssipalstat erikseen!
Keskitytään nyt itse aiheeseen joka käy ilmi ihan saitin nimestä jos se on unohtunut. t migel
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta