Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vapaa BMW -keskustelu
Haapaniemen Paroni:
Ja ihaa ollaan mielissään jotta nuori tytön hulpakko,viitsi edes kirjotella meidän vanhojen ukon köriläitten kanssa ;) :D :D
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.02.2015 kello on 13:05 ---Ja ihaa ollaan mielissään jotta nuori tytön hulpakko,viitsi edes kirjotella meidän vanhojen ukon köriläitten kanssa ;) :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Ette Te niin vanhoja ole ja minä enää nuori ???
migel:
Onko itsekritiikki kirosana tällä saitilla? Vai sallitaanko kaikki aivopierut ja eritoten jos ne ovat vastakkaisen sukupuolen esittämiä?
No onhan täällä tuo hiekkalaatikko-osio,- mutta pidetään nyt jo pelkästään toistemme kunnioituksen vuoksi jotain tasoa. Ei kait tämä saitti voi olla myöskään mikään terapeuttinen väline ihmisten pahoinvoinnin hoitoon.!?
Jos täällä itkee kovaan ääneen omaa epäonnistumistaan niin mistä se kielii? No omasta epäonnistumisestaan tietty.
Alatyyli on viihdyttävää vain pienissä muodoissa ja silloinkin harkiten muuten koko hommasta menee maku.
Ymmärtänette mistä minä nyt puhun,,,,,,,, t migel Thumb
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 19.02.2015 kello on 13:23 ---Onko itsekritiikki kirosana tällä saitilla? Vai sallitaanko kaikki aivopierut ja eritoten jos ne ovat vastakkaisen sukupuolen esittämiä?
No onhan täällä tuo hiekkalaatikko-osio,- mutta pidetään nyt jo pelkästään toistemme kunnioituksen vuoksi jotain tasoa. Ei kait tämä saitti voi olla myöskään mikään terapeuttinen väline ihmisten pahoinvoinnin hoitoon.!?
Jos täällä itkee kovaan ääneen omaa epäonnistumistaan niin mistä se kielii? No omasta epäonnistumisestaan tietty.
Alatyyli on viihdyttävää vain pienissä muodoissa ja silloinkin harkiten muuten koko hommasta menee maku.
Ymmärtänette mistä minä nyt puhun,,,,,,,, t migel Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ok migel...perille meni..Olen taas viikon hiljaa,,saatte olla rauhassa..alkaa nyt heti... :-*
Haapaniemen Paroni:
Minun tietääkseni,tämä foorumi ei ole sidoksissa mihinkään uskonlahkoon,joten sallitaan pienet alapään jutut ;) Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta