Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.
K.E.V:
Nii, mä olisin halunnut nähdä kun tuo härveli olisi kääntänyt yhdistelmäni 360 astetta ahtaassa pihassa Cornvallissa
Taikka Bulgarian pikkukylässä tuohon kuvan parkkiin , betoniaidat jokapuolella ja ainoa mihin työntää tuo majatalon piha.
Siinä ois operaattori nänniä hieronut jotta "automatiikka" älyää mistä kysymys. ;D
virpimu76:
Sitten kysytään kuka vastuussa:
http://www.iltalehti.fi/autot/2014121618932344_ae.shtml
Sitähän pystyi vetoamaan tuohon itsekriminalisointi suojaan...ja ei ollut pakko ilmiantaa itseään kolhiessaan viereistä autoa..
Mistä näistä nyt tietää...
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 17.12.2014 kello on 10:18 ---Sitähän pystyi vetoamaan tuohon itsekriminalisointi suojaan...ja ei ollut pakko ilmiantaa itseään kolhiessaan viereistä autoa..
Mistä näistä nyt tietää...
--- Lainaus päättyy ---
Siinä yksi pykälä joka joutaisi poistaa...alkaa meno olla muuten kuin idässä konsanaan.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 17.12.2014 kello on 09:31 ---Kyllä ainakin itelan ja pölhölän kärrit on väliin nii kuppaisia ettei edes kongolaiset ole.
Joskus ku kahtoo, niin näkkee ettei oo vuoteen nähny muuta kuin maatieltä roiskunutta vettä.
Kuis kauan siitä oikein o tippis ku oot alallaa ollu ku tiiot on vuoelta ennnen sotia
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä Herra Bavaria,ennen sotia vähälässä oli puutavara-autoja ja kuorma-autoja.kappale tavara-autot tuli sotien jälkeen,olen siellä ollut pariin otteeseen 2000 luvulla ja ainakin sillon kalusto oli priimaa ;) :D
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 17.12.2014 kello on 11:17 ---Hyvä Herra Bavaria,ennen sotia vähälässä oli puutavara-autoja ja kuorma-autoja.kappale tavara-autot tuli sotien jälkeen,olen siellä ollut pariin otteeseen 2000 luvulla ja ainakin sillon kalusto oli priimaa ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Herra Diploomaattii, lukutaito kunniaan . tuleeko itela ja pölhölä sanoista vähälä ? ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta