Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kohta saa suomestakin SsangYong

<< < (8/29) > >>

K.E.V:
Juu, ihan kaikessa rauhassa  ;) ;D

En ole käskenyt enkä kieltänyt Volvosta puhumista.
Ihmettelen että se on niin paljon tapetilla, esim sinulla  :-*

kimi:
Minulla ei kyllä autokuume ja joku Korean ihme käy käsi kädessä.  Autossa pitää olla jotain normeista poikkeavaa jotta se herättäisi moisen kuumeen.

pamaus:
JOo minulla aina krooninen auto- ja vaunukuume  ;D

Vähän vaunukuume helpotti kun osti toisen vaunun, mutta sillä ei valitettavasti autokuume lähde.

Eilen kuulin koko ssangyong automerkin, niin paljon  siitä on tietoa.

Minä olen mieluummin niitä tyyppejä, kun joku tuo jotain uutta ja ihmeellistä, niin kannustan ja autan, jos mahdollista viemään asiaan eteepäin.

Meillä kun suomessa riittää niitä tyyppejä "ei se kuitenkaan onnistu, kun se ei ole aikaisemminkaan onnistunut ja tehdään niinkuin on aina ennenkin tehty "

Juuri tämä ssangyong on hyvä esimerkki. Aikapaljon enempi löytyy niitä, jotka osaavat varmasti sanoa jo tässä vaiheessa, että ei sillä autolla mitään tee, vaikka vasta eilen ovat automerkin kuulleet.

Jos sattuukin käymään niin, että auto onkin ihan hyvä hinta/laatusuhde, mistä sen voi tietää. Otetaan avoin lähestyminen ja katsotaan mitä tulee ja luodaan mielipiteet sitten.

Joo eikä Volvossa mitään vikaa ole, ei sillä vaan viitsi loppuelämää ajella, jos kerta saa Ssangyonginkin  ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.12.2014     kello on 11:03 ---Kaveri aikoinaan osti auton nimeltä 'Hino', malli oli Contessa. Toinen niistä kahdesta, joita koskaan tuotiin Suomeen.  Minä vielä yllytin....   8)
Ajoi sillä kyllä kierrätyskuntoon asti ja jotain osia kun joskus tarvitsi, niin ne tuli Autokeskuksen kautta aika nopeasti.

--- Lainaus päättyy ---

Hinohan on toy-ota vekotin. kaukoidän myydyin raskaankaluston puolella ainakin muutama vuosi sitten. Ja koittihan toy-ota myydä 18tn rekan vetureita eurooppaan muttei kauppa käynyt kun koppi oli niin kapea ettei nukkumaan sopinut suorana.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 16.12.2014     kello on 12:07 ---JOo minulla aina krooninen auto- ja vaunukuume  ;D

Vähän vaunukuume helpotti kun osti toisen vaunun, mutta sillä ei valitettavasti autokuume lähde.

Eilen kuulin koko ssangyong automerkin, niin paljon  siitä on tietoa.

Minä olen mieluummin niitä tyyppejä, kun joku tuo jotain uutta ja ihmeellistä, niin kannustan ja autan, jos mahdollista viemään asiaan eteepäin.

Meillä kun suomessa riittää niitä tyyppejä "ei se kuitenkaan onnistu, kun se ei ole aikaisemminkaan onnistunut ja tehdään niinkuin on aina ennenkin tehty "

Juuri tämä ssangyong on hyvä esimerkki. Aikapaljon enempi löytyy niitä, jotka osaavat varmasti sanoa jo tässä vaiheessa, että ei sillä autolla mitään tee, vaikka vasta eilen ovat automerkin kuulleet.

Jos sattuukin käymään niin, että auto onkin ihan hyvä hinta/laatusuhde, mistä sen voi tietää. Otetaan avoin lähestyminen ja katsotaan mitä tulee ja luodaan mielipiteet sitten.

Joo eikä Volvossa mitään vikaa ole, ei sillä vaan viitsi loppuelämää ajella, jos kerta saa Ssangyonginkin  ;D

--- Lainaus päättyy ---
En ole merkkiä dissannut mitenkään, ihmettelin kun siitä tuli yhdessä yössä hyvä, ilman kenenkään paikallaolevan kokemusta.
Malleja olen nähnyt mannnereuroopassa vaikka kuinkapaljon , muutama aika erikoinen ulkonäöltään.
Eivät ole mitenkään yleisiä ainakaan euroopan puolella.

Merkkihän on jo aika vanha ja tehnyt autoja aika paljon.
Niitä kasataan Venäjällä , Indonesiassa ,Etelä-Koreassa
Kuuluu kai Intialaiseen Mahindra konserniin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View